طرح توسعه فیبرنوری و میزان پیشرفت آن بررسی شد

در جلسه شورای اداری مخابرات منطقه گلستان؛

با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی، اعضای شورای مدیران و روسای ادارات مخابرات شهرستان ها جلسه شورای اداری تشکیل و در آن پروژه توسعه فیبرنوری در استان و میزان پیشرفت آن بررسی شد.

گرگان-قهرمان
با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی، اعضای شورای مدیران و روسای ادارات مخابرات شهرستان ها جلسه شورای اداری تشکیل و در آن پروژه توسعه فیبرنوری در استان و میزان پیشرفت آن بررسی شد.
در این جلسه مدیر مخابرات منطقه گلستان با ابراز رضایت از روند پیشرفت این پروژه گفت:توسعه فیبرنوری با شتاب مناسبی در تمامی شهرستان‎های استان در حال اجرا است و با توجه به زیرساخت های از قبل آماده و فیبرکشی های انجام شده پروژه در اغلب شهرستان ها وارد مرحله بازاریابی و فروش سرویس FTTH شده است.
وی تخصص و تجربه مخابرات در ایجاد زیرساخت‏های مناسب و به روز و همچنین ارائه سرویس و خدمات پس از فروش را قابل قیاس با رقبا ندانست و افزود: مخابرات منطقه گلستان از رقابت ایجاد شده بسیار خرسند است و امیدواریم با استفاده از تمامی ظرفیت‏ها و امکانات ، رفاه ارتباطی مطلوب را در اختیار مردم استان قرار دهیم.
وی خطاب به مدیران و روسای مخابرات استان ،تلاش در جهت کسب رضایت حداکثری مردم را از مسائل بسیار پراهمیت دانست و گفت:متاسفانه بحران سرقت از موارد تاثیرگذار در نارضایتی مردم بوده که لازم است با ایجاد تعاملات مناسب و انجام مکاتبات فی ما بین مخابرات و مقامات قضایی و انتظامی خسارات و مشکلات عدیده مخابرات در پی سرقت‏های مکرر ، تشریح و درصد نارضایتی مردم به دلیل سرقت تجهیزات مخابرات در آن عنوان شود تا منجر به اجرای برنامه های پیشگیرانه بیشتری در این زمینه شود.
غلامعلی شهمرادی نظارت و کنترل عملکرد کارکنان را ضروری عنوان کرد و با اشاره به اینکه کیفیت خدمات ارائه شده به نحوه عملکرد کارکنان ارتباط مستقیم دارد افزود:انتظار ما از کارکنان خدمت صادقانه و رفتار مشتری مدارانه است.
وی افزایش همکاری‏های بین بخشی ، انجام تعهدات و تکالیف محوله در زمان مقرر ، رفع موانع در اجرای فرآیندها را خواستار و ابراز امیدواری کرد
با تلاش بیشتربتوانیم توسعه مخابرات را در استان بیش از پیش شاهد باشیم.