سپاهان قهرمان نشود ، به قهقرا رفته است

حسین چرخابی پیشکسوت سپاهان:

حسین چرخابی پیشکسوت سپاهان پیرامون شرایط تیم فوتبال سپاهان گفت : باشگاه سپاهان به تیم فوتبال خود اهمیت زیادی می‌دهد. بحثی که به این تیم می‌تواند کمک زیادی کند، تدارک تیمی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. آنطور که از جذب بازیکنان مشخص است سپاهان قصد دارد در هر سه جام برای قهرمانی تلاش کند اما در آسیا شاهد هستید که تیم‌ها با چه سرعتی مشغول جذب بازیکنان بزرگ جهان هستند.

حسین چرخابی پیشکسوت سپاهان  پیرامون شرایط تیم فوتبال سپاهان گفت : باشگاه سپاهان به تیم فوتبال خود اهمیت زیادی می‌دهد. بحثی که به این تیم می‌تواند کمک زیادی کند، تدارک تیمی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. آنطور که از جذب بازیکنان مشخص است سپاهان قصد دارد در هر سه جام برای قهرمانی تلاش کند اما در آسیا شاهد هستید که تیم‌ها با چه سرعتی مشغول جذب بازیکنان بزرگ جهان هستند.
وی افزود: فصل گذشته مورایس به عنوان یک مربی قوی به فوتبال ایران آمد و در فصل آینده شناخت کامل‌تری از سپاهان، فوتبال ایران و رقبا دارد. باشگاه هم بر اساس خواسته‌های مورایس و همگام با برنامه و استراتژی او بازیکن جذب می‌کند.
وی در این باره که آیا سپاهان با توجه به نفرات جذب شده امکان قهرمانی لیگ برتر را دارد، گفت:  برنامه‌ریزی سپاهان برای کسب قهرمانی لیگ برتر  است. اگر شاگردان مورایس قهرمان لیگ برتر نشوند در واقع سپاهان به قهقرا رفته است. در لیگ قهرمانان آسیا هم باید کسب نتیجه آبرومندانه مثل صعود  به نیمه نهایی تلاش کنند.  چندین فصل سپاهان در جام حذفی اشتباه کرد و به این جام خوب توجه نمی‌کرد. امسال به نظر می‌رسد رویکرد متفاوت است.