استقلال سال سختی خواهد داشت

علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال :

علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: هر روز که می‌گذرد وضعیت استقلال بدتر می‌شود. فکر می‌کردیم با رفتن کریمی و آمدن خطیر شرایط رو به بهبود خواهد رفت اما متاسفانه نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه روز به روز وضعیت بدتر هم شده است.

علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: هر روز که می‌گذرد وضعیت استقلال بدتر می‌شود. فکر می‌کردیم با رفتن کریمی و آمدن خطیر شرایط رو به بهبود خواهد رفت اما متاسفانه نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه روز به روز وضعیت بدتر هم شده است.
وی در خصوص عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات هم گفت: اولین سالی است که می‌بینیم استقلال انقدر ضعیف در نقل و انتقالات حضور داشته البته باید حق داد وقتی پولی در کار نیست بازیکنی به این تیم نیاید.
کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: اوضاع استقلال هر روز بدتر می‌شود هواداران روز به روز نگران‌تر می‌شوند کاری از دست پیشکسوتان هم جز حمایت برنمی آید. پول این روزها حلال مشکلات باشگاه استقلال است و مطمئناً اگر به استقلال تزریق شود نکونام آنقدر تجربه دارد که بتواند خودش با بازیکنان صحبت کرده و آنها را به استقلال بیاورد در غیر این صورت شاهد فصلی بسیار سخت و بد برای استقلال خواهیم بود.