در هانگژو شانس کسب مدال داریم

مهرداد علی‌قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز:

مهرداد علی‌قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص آخرین شرایط تیم ملی تنیس روی میز پیش از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین گفت :اردوی تیم‌های ملی پسران و دختران چند روزی است در شهر‌های مازندران و تهران در حال پیگیری است. خوشبختانه نحوه تمرینات به خوبی دنبال می‌شود و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی به مرور کار‌های تاکتیکی می‌پردازند.

در هانگژو شانس کسب مدال داریم

مهرداد علی‌قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز  در خصوص آخرین شرایط تیم ملی تنیس روی میز پیش از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین گفت :اردوی تیم‌های ملی پسران و دختران چند روزی است در شهر‌های مازندران و تهران در حال پیگیری است. خوشبختانه نحوه تمرینات به خوبی دنبال می‌شود و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی به مرور کار‌های تاکتیکی می‌پردازند.
وی در خصوص  وضعیت تیم ملی تنیس روی میز پیش از حضور در بازی‌های آسیایی گفت: این بازی‌ها در بخش پسران و همچنین برای بانوان کمتر از رقابت‌های المپیک است به طوری که تمام مدعیان این رشته در سطح جهان را پینگ پنگ بازان چینی و ژاپنی تشکیل می‌دهند و برای همین هم است مدال گرفتن در آن کار سختی است. مدال تاریخی که نوشاد عالمیان ۵ سال برای ما به دست آورد نشان می‌دهد به خوبی بچه‌های ما در حال کارکردن هستند. این دوره هم در بخش تیمی، انفرادی و دوبل از شانس خوبی برای کسب مدال برخورداریم.
رییس فدراسیون تنیس روی میز در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم ملی که عنوان کرده بود با کاهش سهمیه‌ها ممکن است یک مدال را از دست بدهیم، عنوان کرد: ان شاءالله یک تیم خوبی از ما به مسابقات هانگژو می‌رود و برای همین هم در بخش تیمی، انفرادی و دوبل شرکت خواهیم کرد. خداراشکر از شانس بالایی هم در راه رسیدن به مدال برخورداریم.
قارداشی در خصوص اینکه چرا سهمیه تیم تنیس روی میز برای بازی‌های آسیایی با کاهش مواجه شده است، گفت: با اینکه سهمیه هایمان کاهش یافته، اما باز می‌توانیم در بخش تیمی شرکت کنیم. در بخش بانوان هم دارای یک سهمیه هستیم.
رییس تنیس روی میز در خصوص اینکه بازی‌های آسیایی برای دختران محک خوبی است و چرا با افزایش سهمیه‌ها موافقت نشد تا دختران در آنجا کسب تجربه کنند، اظهار داشت: با توجه به اینکه در بخش دختران صددرصد شانس قهرمانی برای نمایندگان شرق آسیا محسوب می‌شود و شانس مدال برای ورزشکاران ما خیلی کم است بر این اساس تصمیم بر این شد که یک نماینده از ما به هانگژو برود.
قارداشی در خصوص اینکه وضعیت سهمیه المپیک به چه صورت است، گفت: شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک داریم به طوری که در بخش آقایان همین الان هم سهمیه نوشاد عالمیان با توجه به جایگاه بالای خود در رنکینگ جهانی قطعی شده است و ان شاءالله در منطقه آسیای میانه هم به سهمیه دیگری برسیم. با توجه به آمادگی مطلوبی که بچه‌ها دارند امیدوارم بتوانیم در بخش تیمی هم به سهمیه برسیم.
وی در خصوص اینکه شرایط مالی فدراسیون تنیس روی میز چطور است، گفت: خداراشکر خیرین و اسپانسر‌ها کنار ما هستند و از این بابت مشکلی نداریم. خودمان هم تلاش داریم از طریق منابع دولتی تامین منابع داشته باشیم.