شاید لیگ برتر با ۲ روز تأخیر آغاز شود

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال:

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال تاخیر یکی دو روزه در آغاز بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های خبر داد.

شاید لیگ برتر با ۲ روز تأخیر آغاز شود

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال تاخیر یکی دو روزه در آغاز بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های خبر داد.
مهدی تاج در حاشیه نشست سالانه مدیران باشگاه‌ها و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید شش باشگاه لیگ برتری از AFC مجوز حرفه‌ای گرفته بودند که به نمایندگی از AFC گواهینامه‌های‌شان را دادیم. دو باشگاه بانوان و دو تیم لیگ دسته اولی نیز مجوز حرفه‌ای گرفتند. قطعاً می‌دانم برای سال آینده بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری مجوز می‌گیرند، چون امسال کار جدی شد و سفت گرفتند. همه روال‌شان را بر این قرار می‌دهند که به آیین‌نامه‌های مجوز حرفه‌ای عمل کنند.
وی افزود: بسیاری از باشگاه‌ها بدهی‌های‌شان را دادند، ولی دیر پرداخت کردند و نتوانستند مجوز حرفه‌ای بگیرند. یکی از این باشگاه‌ها استقلال بود. با مسئولان استقلال در این رابطه جلسه‌ای داشتیم. باشگاه استقلال از جمله باشگاه‌هایی است که راغب هستیم مراحل مجوز حرفه‌ای را پشت سر بگذارد و مطمئنم سال آینده مجوز خواهد گرفت. سایر باشگاه‌ها نیز همین شرایط را دارند.
 وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها یادآور شد: حضور بانوان مسیر خودش را طی می‌کند و مصوبه‌هایی که باید از نظر قانونی گرفته می‌شد، گرفته شده است. الان دنبال این هستیم که کدام ورزشگاه‌ها می‌توانند میزبان حضور بانوان باشند. یکی دو ورزشگاه آمادگی حضور بانوان را دارند و شاید به خاطر همین موضوع و یکی دو موضوع دیگر، شروع لیگ برتر یکی دو روز عقب بیفتد.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال مبنی بر عدم تعویق شروع بازی‌های لیگ، گفت: بله، ولی به هر جهت مشکلاتی هست که باید برطرف شود تا لیگ آغاز شود.