کتابفروشی یا فست فود؛ هر دو لازمند

این روزها رواج گسترده تبلیغات فست فودها و کافه ها و رستوران ها در فضای مجازی و بیلبوردهای خیابانی به قدری رواج پیدا کرده است که هر بیننده ای را مجاب می کند تا سری به آنها بزند. این روند وقتی جذاب تر می شود که چهره های مشهور یا به قولی سلبریتی های هنری و ورزشی و اجتماعی تبلیغ کننده آن باشند. این جذابیت دوچندان می شود اگر این رستوران ها متعلق به همین شخصیت ها باشد و خودشان نیز در آن حضور داشته باشند.

کتابفروشی یا فست فود؛ هر دو لازمند

این روزها رواج گسترده تبلیغات فست فودها و کافه ها  و رستوران ها در فضای مجازی و بیلبوردهای خیابانی به قدری رواج پیدا کرده است که هر بیننده ای را مجاب می کند تا سری به آنها بزند. این روند وقتی جذاب تر می شود که چهره های مشهور یا به قولی سلبریتی های هنری و ورزشی و اجتماعی تبلیغ کننده آن باشند. این جذابیت دوچندان می شود اگر این رستوران ها متعلق به همین شخصیت ها باشد و خودشان نیز در آن حضور داشته باشند.
طی این سال ها بسیاری از فوتبالیست ها و دیگر ورزشکاران ملی به سرمایه گذاری در این عرصه روی آورده اند که به هیچ وجه بد و یا غلط نیست و به هرحال با این کار خود حداقل صدها خانواده را مشغول به کار کرده اند.
اما وقتی دیده می شود برخی از این چهره های ملی دغدغه فرهنگ را در عمل خود و نه در پست ها و لایوها در فضای مجازی مورد توجه قرار می دهند باید از آنها تقدیری مضاعف داشت تا الگویی برای دیگران شوند و به جز پیتزا و برگر و سوخاری، نیم نگاهی هم به نیاز روحی جامعه خود داشته باشند.
راه اندازی کتابخانه و کتاب فروشی و سرمایه گذاری در این حوزه از سوی "مجتبی جباری" به عنوان یک فوتبالیست اگر بیشتر از گل ها و بازی او درمستطیل سبز جذاب نباشد، کمتر نیست. البته که اهالی فرهنگ و هنر از این اقدام وی مراتب تقدیر و تشکر را داشتند، اما انتظار می رود تا تمام چهره های شناخته شده و دیگر افرادی که دغدغه سرمایه گذاری دارند، نیم نگاهی هم به نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه داشته باشند و جوانان را در این حوزه به خود جذب کنند.