جاده های عشایری که در اغلب فصول سال مسدود هستند، بازگشایی شوند

در ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد؛

استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاونین استاندار در ادامه ملاقات‏های عمومی روزهای شنبه پاسخگوی تعدادی از مراجعین بودند که در بخش های مختلف از جمله اشتغال و سرمایه گذاری درخواست هایی داشتند.

یاسوج -ربیعی
استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاونین استاندار در ادامه ملاقات‏های عمومی روزهای شنبه پاسخگوی تعدادی از مراجعین بودند که در بخش های مختلف از جمله اشتغال و سرمایه گذاری درخواست هایی داشتند.
 در این نشست که روستا معاون امور هماهنگی امور عمرانی استانداری، عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی و پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان حضور داشتند، بخشی از مطالبات و خواسته های مراجعین توسط معاونین پاسخ داده شد.
سیدعلی احمدزاده در پاسخ به کسانی که درخواست‏هایی در حوزه اشتغال داشتند، گفت:اشتغال خواسته اصلی اغلب افرادی است که روزهای شنبه به ما مراجعه می‏کنند.
وی عنوان کرد:هزاران نفر از جوانان این استان جویای کار هستند که جذب در ادارات دولتی تنها از طریق آزمون برگزار می‌شود، البته بخش خصوصی می‏توانند نیرو جذب کنند.
احمدزاده با اشاره به اینکه همه تلاش مجموعه دولت در استان ایجاد فرصت‏های شغلی است، گفت: به زودی در پروژه بزرگ گاز مختار بویراحمد و چندین پروژه بزرگ پتروشیمی در دهدشت و گچساران نیرو جذب می‏کنند و بخش اعظمی از جوانان استان در این پروژه ها جذب می‏شوند.
وی خطاب به کسانی که درخواست اشتغال داشتند با بیان اینکه تا زمانی که این واحدها نیرو بخواهند صبر داشته باشند، گفت: هیچ دستگاهی را نمی توانیم نامه بزنیم که شخصی را جذب کنند بلکه جذب از طریق آزمون است که به زودی برگزار می‎‏شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ به درخواست جمعی از عشایر مناطق گرمسیری در کوه سفید و کوه سیاه لنده گفت:در سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای بخش عشایری استان در نظر گرفته شده است لذا جاده های عشایری که در اغلب فصول سال مسدود هستند شناسایی و بازگشایی شوند تا عشایر با مشکل مواجه نشوند.
احمدزاده بر حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت:طرح‏های تولیدی و سرمایه گذاری که نیازمند سرمایه در گردش هستند مورد حمایت قرار می‏دهیم تا علاوه بر اینکه چرخ این واحدها بچرخند زمینه اشتغال تعدادی از نیروهای بیکار جویای کار در استان فراهم شود.