پرسپولیس و سپاهان قوی‌تر شدند

علی جباری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال :

علی جباری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص برد شیرین استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت : استقلال در این بازی خیلی روان کار کرد. بازیکنان تمام نقاط زمین را پوشش دادند. البته ضعف‌هایی هم بود اما تیمی که بلاتکلیف بوده نمی‌تواند شرایط تیم‌های دیگر را داشته باشد. با این حال حرکات خوبی را از بازیکنان در جناحین و تمام مناطق زمین دیدم.

علی جباری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در خصوص برد شیرین استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت : استقلال در این بازی خیلی روان کار کرد. بازیکنان تمام نقاط زمین را پوشش دادند. البته ضعف‌هایی هم بود اما تیمی که بلاتکلیف بوده نمی‌تواند شرایط تیم‌های دیگر را داشته باشد. با این حال حرکات خوبی را از بازیکنان در جناحین و تمام مناطق زمین دیدم.

وی افزود: به این ترتیب توانستند نتیجه بگیرند و برنده از زمین بیرون بیایند. نتیجه خوبی به دست آمد اما باید به این نکته توجه کنیم که تیم صنعت نفت فوتبال بازی می‌کند. استقلال همیشه از قدیم مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند بهتر کار می‌کند. مقابل تیم هایی که فیزیکی و بسته هستند نیاز به بازیکنان کلیدی است تا با حرکات انفرادی گره کار را باز کند. به جواد نکونام تبریک می‌گویم. از اول حمایت کردم و بازهم حمایت هم خواهم کرد. او باید بماند و مبارزه کند، با اینکه خیلی‌ها دوست ندارند استقلال موفق شود.
وی افزود: سرمربی تیم نیاز به چند مهره کلیدی به خصوص در خط حمله دارد. هرچند مدیران قبلی آنقدر قراردادها را بالا بردند که مدیریت فعلی به مشکل خورده است. علاوه بر این، دیگران مشکلاتی را به وجود آوردند تا تیم از آسیا حذف شود.