گل محمدی و ترکیب دوست داشتنی

تیم‌های تراکتور و پرسپولیس حساس‌ترین دیدار هفته دوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر را در تبریز برگزار می‌کنند.

تیم‌های تراکتور و پرسپولیس حساس‌ترین دیدار هفته دوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر را در تبریز برگزار می‌کنند.
در هفته اول شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند با تک گل علی نعمتی در ورزشگاه آزادی آلومینیوم را مغلوب کنند اما در مقابل شاگردان پاکو خمس در ورزشگاه نقش جهان در مقابل سپاهان قرار گرفتند و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب نایب قهرمان فصل گذشته شدند و فصل را با شکست آغاز کردند.
بعید به نظر می‌رسد که گل‌محمدی در ترکیب برنده خود تغییری ایجاد کند، در نتیجه وظیفه حفاظت از چارچوب دروازه این تیم بر عهده علیرضا بیرانوند خواهد بود که موفق شد فصل را با کلین شیت آغاز کند و از همین ابتدا کار، خود را مدعی کسب دوباره دستکش طلا نشان داد.
مرتضی پورعلی‌گنجی و محمد حسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی قرار می‌گیرند. علی نعمتی در جناح چپ و دانیال اسماعیلی‌فر در جناح راست خط دفاعی، چهار مدافع سرخ‌پوشان را در این دیدار تشکیل می‌دهند.
سروش رفیعی و میلاد سرلک در میانه میدان وظیفه بازیسازی برای سرخ‌پوشان را بر عهده دارند و کمی جلوتر از آن‌ها سعید صادقی و مهدی ترابی خط هافبک پرسپولیس را تکمیل می‌کنند.
کاپیتان وحید امیری، پشت سر شهاب زاهدی در خط حمله پرسپولیس قرار می‌گیرند و هواداران پرسپولیس امیدوار هستند که زاهدی بتواند برای این تیم گلزنی کند.