روند پرسپولیس راضی کننده و خوب بوده است

اسماعیل حلالی بازیکن پیشکسوت پرسپولیس :

اسماعیل حلالی بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم و تراکتور گفت : پرسپولیس در شروع فصل شکل مناسبی نداشت که البته این مساله طبیعی است چون از بدنسازی وارد لیگ شده بود و بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار نبودند.

 اسماعیل حلالی بازیکن پیشکسوت پرسپولیس  در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم و تراکتور گفت : پرسپولیس در شروع فصل شکل مناسبی نداشت که البته این مساله طبیعی است چون از بدنسازی وارد لیگ شده بود و بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار نبودند.
وی افزود: بازی پرسپولیس با تراکتور به نسبت آلومینیوم بهتر شده بود و به اعتقاد من بازی به بازی روند پرسپولیس بهتر می‌شود. البته تنها کار خوب یحیی گل محمدی برای پیشگیری از آسیب‌دیدگی بازیکنان این است که فشار زیادی به بازیکنان وارد نشود و سعی می‌کنند آرام آرام حرکت کنند و در عین حال ۳ امتیاز را از دست ندهند. قطعا هفته به هفته شاهد بازی های بهتری از پرسپولیس خواهیم بود.
وی در پاسخ به این پرسش که لیگ را تا به امروز چگونه دیدید؟ تصریح کرد: امسال برخلاف فصل گذشته تعداد گل‌های زده شده در اول فصل بیشتر است و این روند نشان می‌دهد که تیم‌ها بیشتر کار هجومی انجام می‌دهند. به اعتقاد من تا به امروز لیگ خوب و پرگلی داشتیم.
وی همچنین درباره نقاط ضعف پرسپولیس در دو دیدار اخیرش، گفت: درست است پرسپولیس دروازه‌بان خوبی چون بیرانوند را دارد اما نیاز است از وجود یک دروازه‌بان دیگر بهره‌مند شود تا در صورت بروز هرگونه  آسیب دیدگی دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشد. البته روند پرسپولیس تا به امروز راضی کننده و خوب بوده و در ادامه لیگ قطعا شرایط بهتری خواهد داشت.