سخت ترین بازی استقلال با سپاهان است

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال:

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر، گفت: سخت‌ترین بازی با همین سپاهان به عنوان یک مدعی قهرمانی، است. سپاهان هم در جدول ۶ امتیازی است. سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و گل گهر مدعیان لیگ هستند و سخت ترین بازی‌های استقلال با همین تیم‌هاست. برد مقابل مدعیان مهم است و این بازی‌ها ۶ امتیازی هستند.

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال  در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر، گفت: سخت‌ترین بازی با همین سپاهان به عنوان یک مدعی قهرمانی، است. سپاهان هم در جدول 6 امتیازی است. سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و گل گهر مدعیان لیگ هستند و سخت ترین بازی‌های استقلال با همین تیم‌هاست. برد مقابل مدعیان مهم است و این بازی‌ها 6 امتیازی هستند.
پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه بسیاری معتقدند با توجه به شرایط استقلال در نقل و انتقالات و عدم موفقیت در جذب بازیکنان مورد نظرسرمربی، گرفتن یک امتیاز از سپاهان که یک تیم کامل هم روی نیمکت خودش دارد نتیجه موفقی محسوب می‌شود، گفت: صددرصد با این حرف موافقم. الان یک امتیاز هم در زمین سپاهان نتیجه خوبی است. شرایط استقلال در بازی‌های دور برگشت خیلی بهتر می‌شود. الان هم استقلال شرایط بدی ندارد اما سپاهان یک نیمکت قوی دارد و برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود این خیلی مهم است. با این حال فکر می‌کنم استقلال هم با جذب 3-2 بازیکن با کیفیت، می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.