۷ مصدوم منچستریونایتد برای بازی مقابل ناتینگهام فارست

تعداد نفرات مصدوم منچستریونایتد برای بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس مقابل ناتینگهام فارست به ۷ نفر رسید.

تعداد نفرات مصدوم منچستریونایتد برای بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس مقابل ناتینگهام فارست به 7 نفر رسید.
به گزارش فارس، امروز(شنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ناتینگهام فارست است.
این تیم که در 2 هفته ابتدایی به یک برد مقابل ولورهمپتون و یک شکست مقابل تاتنهام دست یافته، تصمیم دارد در اولدترافورد بتواند اعاده حیثیت کند و دوباره به مسیر پیروزی بازگردد.
شیاطین سرخ در این فصل آن چنان که باید قدمی محکم برنداشته‌اند و بازی فردا فرصت خوبی است تا توانایی‌های خود را در فصل جدید به رخ همگان بکشند.
برای دیدار مقابل ناتینگهام فارست، منچستریونایتد 7 مصدوم دارد که بزرگترین آنها میسون مونت است. ستاره جدید شیاطین سرخ که در جریان تمرینات مصدوم شد و طبق گفته رسانه‌ها تا فیفادی یعنی در حدود 2-3 هفته از میادین دور خواهد بود.
لوک شاو، دیگر ستاره منچستریونایتد نیز برای بازی  امروز غایب است و تن‌هاگ همچنان نمی‌تواند از راسموس هویلون، خرید جدید خود استفاده کند.
هویلون که برای تقویت خط تهاجمی به اولدترافورد آمده، هنوز نتوانسته با پیراهن این تیم به میدان برود. او که پیش از رسیدن به جمع بازیکنان تن‌هاگ تحت فشار رفت و مورد انتقاد قرار گرفت، باید دید چه زمان می تواند برای اولین بار برای منچستریونایتد به میدان برود.
منچستریونایتد برای خرید هویلون، مهاجم 20 ساله دانمارکی، 75 میلیون یورو پرداخته که بسیاری از رسانه‌ها معتقدند خرید مطمئنی نیست.
تایرل مالاسیا، کوبی ماینو، آماد و تام هیتون دیگر غایبان منچستریونایتد برای بازی هفته سوم خواهند بود.
حضور هری مگوایر نیز در هاله‌ای از ابهام است، اگر چه تن‌هاگ نیز عقیده چندانی به او ندارد و این بازیکن تا مرز خروج از این باشگاه نیز رفت ولی در نهایت انتقال نهایی نشد.
منچستریونایتد با 3 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.تیم‌های برایتون، منچسترسیتی و آرسنال تنها تیم‌هایی هستند که هر 2 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.