امیدوارم تیم ملی با تیم‌های بزرگ بازی کند

محسن گروسی بازیکن سابق استقلال:

محسن گروسی بازیکن سابق استقلال درباره پیروزی یک بر صفر تیم‌ملی مقابل بلغارستان گفت : بازی‌های تدارکاتی به تیم ملی کمک می‌کنند تا کادر فنی با بهره گرفتن از تمام بازیکنان، هماهنگی لازم را ایجاد کند. شاید یک مقدار از بازیکنان نسبت به این بازی بی‌انگیزه بودند و آن را دست کم گرفته بودند اما بازی خوبی بود. امیدوارم تیم ملی با تیم‌های بزرگ بازی کند تا با آمادگی بالاتری در جام ملت‌ها حاضر شود.

محسن گروسی بازیکن سابق استقلال  درباره پیروزی یک بر صفر تیم‌ملی مقابل بلغارستان گفت : بازی‌های تدارکاتی  به تیم ملی کمک می‌کنند تا کادر فنی با بهره گرفتن از تمام بازیکنان، هماهنگی لازم را ایجاد کند. شاید یک مقدار از بازیکنان نسبت به این بازی بی‌انگیزه بودند و آن را دست کم گرفته بودند اما بازی خوبی بود. امیدوارم تیم ملی با تیم‌های بزرگ بازی کند تا با آمادگی بالاتری در جام ملت‌ها حاضر شود.
بازیکن سابق تیم ملی درباره بازی دوستانه مقابل آنگولا در ورزشگاه آزادی هم گفت: اگر بتوانیم تا جام ملت‌ها چهار، پنج بازی دیگر در این سطح و حتی بالاتر برگزار کنیم، بسیار امیدوار خواهیم شد که تیم ملی بتواند نسبت به دوره‌های قبلی این رقابت‌ها خیلی بهتر فوتبال بازی کند.
وی در پاسخ به این پرسش که چه رتبه‌ای را برای تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: تا آغاز جام ملت‌ها زمان داریم و اگر بتوانیم در این مدت با تیم‌های آسیایی و اروپایی چند بازی دیگر انجام بدهیم، می‌توانیم در آسیا آبروداری کنیم و عملکرد مناسبی از خودمان نشان بدهیم.