ارائه ۲۸۰۰۰ نفرساعت خدمات آموزشی به شهروندان در شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

رییس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ارایه ۲۸۰۰۰ نفرساعت خدمات آموزشی به شهروندان این شهرستان در نیمه نخست امسال خبر داد.

اهواز-محمدي
رییس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ارایه 28000 نفرساعت خدمات آموزشی به شهروندان این شهرستان در نیمه نخست امسال خبر داد.
رسول احمدی در تکمیل این خبر اظهار داشت: این خدمات شامل برگزاری کلاس های تقویتی طرح اوقات فراغت تابستانه-برگزاری و مشارکت در برگزاری دوره‏ها،سمینارها و کارگاه‌های آموزشی –پذیرش و ارایه آموزش به دانشجویان طرح کارآموزی بوده اند .
رسول احمدی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی تقویتی دروس و آمادگی تحصیلی دانش آموزان شهرهای مسجدسلیمان، لالی،هفتکل،اندیکا از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره در 6 ماهه نخست سال جاری می‏باشد.
وی افزود: این خدمات که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در شهرستان صورت گرفته برای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از نظر ریالی معادل با 000/000/900/8 ریال هزینه در بر داشته است.
وی ادامه داد:اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیرو تأکیدات مدیرعامل محترم و مدیرمحترم منابع انسانی ، توجه ویژه به ارائه آموزش‏های تحصیلی در قالب برگزاری کلاس‏های تقویت بنیه علمی و اوقات فراغت دانش آموزان دارد تا بدین ترتیب موجب ارتقای سطح علمی این منطقه غنی و پراستعداد گردد.