۳ طلا و یک نقره برای کشتی

رقابت‌های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی های آسیایی؛

مسابقات مرحله مقدماتی ۴ وزن ( ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم ) رقابت‌های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو دیروز (شنبه) برگزار شد که ۴ نماینده کشورمان به روی تشک رفتند و در پایان هر چهار نماینده کشورمان به دیدار فینال رسیدند.

۳ طلا و یک نقره برای کشتی

مسابقات مرحله مقدماتی ۴ وزن ( ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم )  رقابت‌های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو دیروز (شنبه) برگزار شد که ۴ نماینده کشورمان به روی تشک رفتند و در پایان هر چهار نماینده کشورمان به دیدار فینال رسیدند.
 یونس امامی به مدال طلا رسید
در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ اوروزو بک توکتومامبتوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر
۲ لیو فنگ از چین را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ ماگومت اولویف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. او در فینال به مصاف حریفی از ژاپن رفت که این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر به سود یونس امامی به پایان رسید و توانست مدال خوش‌رنگ طلای این مسابقات را از آن خود کند.
 حسن یزدانی قهرمان بازی‌های آسیایی شد
حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار نهایی برابر دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۱ ثانیه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب دومین مدال طلای کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها شد. یزدانی در ۴ مبارزه خود در این رقابت‌ها بدون از دست دادن امتیاز و با امتیاز عالی رقبای خود را از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.
 گلیج به مدال نقره رسید
در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۳ بر ۷ مقابل ماگومد ابراگیموف از ازبکستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ گانخویاگ گانباتار از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر یک از سد علیشیر یرگالی از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت اما برای رسیدن به مدال طلا مغلوب حریف بحرینی شد و به مدال نقره رسید.
 طلا بر سینه زارع
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر زمان انور از پاکستان را مغلوب کرد. وی‌ در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر بوهیردون از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. زارع در فینال با لخاگواگرل مونختور از مغولستان پیکار کرد که با پیروزی 7 بر صفر به مدال طلا رسید .