پرسپولیس نیاز به تقویت دارد

سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس :

سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت : بازیکنانی که فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس جا افتاده بودند و برای این تیم در کارهای ترکیبی به خصوص در جناحین، پشت دفاع حریف و… مؤثر، در این فصل از جمع آنها جدا شدند. متاسفانه در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت و نتوانست بازیکنان جایگزین نفرات جدا شده را به خدمت بگیرد.

پرسپولیس نیاز به تقویت دارد

سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت : بازیکنانی که فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس جا افتاده بودند و برای این تیم در کارهای ترکیبی به خصوص در جناحین، پشت دفاع حریف و… مؤثر، در این فصل از جمع آنها جدا شدند. متاسفانه در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت و نتوانست بازیکنان جایگزین نفرات جدا شده را به خدمت  بگیرد.
وی افزود: پرسپولیس برای موفقیت در ۳ جام نیاز به تعداد مهاجمان بیشتر دارد. شاگردان گل محمدی با تمام سختی‌ها و وقفه‌های طولانی مدت که در برگزاری مسابقات رخ می‌دهد باز هم توانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره ضعف این تیم گفت: نبود یک دروازه بان دوم می‌تواند پرسپولیس را برای ادامه مسابقات لیگ برتر دچار دردسر کند که قطعاً با تصمیم یحیی گل محمدی در نیم فصل این خلا نیز بر طرف می‌شود. پرسپولیس ضعف خاصی ندارد اما نبود باید در خط حمله تقویت شود؛ ما هنوز بازی نبیل باهویی را مشاهده نکرده ایم اما اگر این بازیکن هم کیفیت خوبی داشته باشد، به نظرم باز هم باید در خط مهاجم تقویت شویم.
وی افزود: مهدی ترابی و وحید امیری دو هافبک هجومی پرسپولیس دچار مصدومیت شده اند و امید عالیشاه هم به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است و به نظرم یحیی گل محمدی با نداشتن بازیکن و لشگری از مصدومان واقعاً عالی نتیجه گرفته است که به عنوان یک پیشکسوت از تو تقدیر می‌کنم. پیش از آغاز لیگ، مدیریت باشگاه در مسئله بیرانوند باعث شد به بدنه اصلی تیم استرس وارد شود و ای کاش به جای آن مسائل بیشتر به فکر جذب بازیکن با کیفیت بود و زمان را پرسپولیس از دست نمی‌داد.
کارشناس فوتبال ایران در رابطه با عملکرد تیم پرسپولیس در دو هفته ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: در دیدار نخست مقابل النصر عربستان، حواشی بیشتر به پرسپولیس لطمه وارد کرد و پس از آن کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه آزادی بود. پرسپولیس تیمی است که روی زمین بازی می‌کند و با توجه به کمبود بازیکن و نبود مهاجم، دست یحیی گل محمدی برای چینش بازیکنان خالی بود و نتوانستیم بازی خوبی را از خود نشان دهیم. اما در دیدار دوم مقابل الدحیل قطر کیفیت خوبی را از پرسپولیس مشاهده کردیم و به نظرم یک دیدار ۶ امتیازی را پیروز شدیم.