پرسپولیس در ساختار و فرم بازی قدرت خوبی دارد

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال :

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نحوه بازی پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت : سبک بازی پرسپولیس مطابق آن چیزی است که در ۲، ۳ فصل اخیر از این تیم شاهد هستیم. پس از بازگشت مجدد بیرانوند به پرسپولیس در کیفیت بازی با پای این بازیکن تغییر بزرگی به وجود آمده است و همین مدل بازی باعث شده رشد بیشتری در این تیم داشته باشد.

پرسپولیس در ساختار و فرم بازی قدرت خوبی دارد

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نحوه بازی پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت : سبک بازی پرسپولیس مطابق آن چیزی است که در ۲، ۳ فصل اخیر از این تیم شاهد هستیم. پس از بازگشت مجدد بیرانوند به پرسپولیس در کیفیت بازی با پای این بازیکن تغییر بزرگی به وجود آمده است و همین مدل بازی باعث شده رشد بیشتری در این تیم داشته  باشد.
وی افزود : پرسپولیس در این فصل در اکثر مسابقات ۲-۴-۴ خطی بازی می‌کند و یحیی گل محمدی سال‌ها نشان داده که به این سیستم علاقه زیادی دارد و معتقدم با بازیکنانی در اختیار دارد این سیستم در پرسپولیس کاملاً جواب داده است.
وی در خصوص قدرت پرسپولیس در مسابقات این فصل بیان کرد: پرسپولیس در ساختار و فرم بازی قدرت خوبی دارد و به ندرت دچار تغییر می‌شود و این یکی از ویژگی تیم‌های بزرگ است.
تیم‌های بزرگ نحوه بازی خود را در زمین به خوبی اجرا می‌کنند و باعث می‌شوند تا حریفان در ساختار بازی خود تغییر ایجاد کنند و پرسپولیس در این زمینه بسیار خوب عمل کرده  است.
نقطه ضعفی را در این تیم شاهد نیستیم و فقط می‌توان گفت اگر در خط حمله مهاجمی که قدرت تمام کنندگی را داشت، جذب می‌شد قطعاً پرسپولیس بی نقصی را در این فصل شاهد بودیم.