شمس آذر – استقلال؛ نخستین مسابقه تاریخ دو تیم در لیگ برتر

دیدارهای هفته نهم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود که در یکی از بازی ها استقلال به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت.

شمس آذر – استقلال؛ نخستین مسابقه تاریخ دو تیم در لیگ برتر

دیدارهای هفته نهم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود که در یکی از بازی ها استقلال به مصاف شمس آذر قزوین  خواهد رفت.
نخستین مسابقه تاریخ دو تیم در لیگ برتر در حالی برگزار می شود که استقلال صدرنشین است و تیم شمس آذر هم با دو برد خارج از خانه بسیار با روحیه و انگیزه است. شمس آذر  7 امتیازی  فصل را با سه امتیاز منفی شروع کرد ولی توانست خود را جمع و جور کند و به رده نهم برساند. استقلال هم بهترین شروع را در تاریخ لیگ برتر با جواد نکونام داشته و تیمی جنگنده وسخت کوش است که گل زدن به آن بسیار دشوار است. نکته جالب اینکه شمس آذر 10 گل زده دارد و  به اندازه استقلال صدرنشین گل زده است اما خط دفاع مستحکمی ندارد و 9 گل دریافت کرده که سه برابر گل های خورده استقلال  است.
شمس آذر اگر امروز در خانه پیروز شود و  سومین تیم قدرتمند لیگ را شکست بدهد کار بزرگی انجام داده و روند غول کشی خود را در لیگ تکمیل کرده است .  تیم تازه واردی که پیش ازین تراکتور را در تبریز و فولاد را در اهواز شکست داده می تواند برای استقلال هم خطرناک و دردسرساز باشد.
 نکونام با چالش های مختلفی در این فصل مواجه بود از نبود پول برای جذب بازیکن گرفته تا محدودیت ثبت قرارداد بازیکنان و ... با همه این مشکلات استقلال صدرنشین است. بلانکو بازیکن آرژانتینی آبی پوشان مقابل آلومینیوم نمایش دلچسبی نداشت و باید دید در دومین مسابقه اش چه خواهد کرد. امروز پرسپولیسی ها قطعا  حامی شمس آذر خواهند بود تا بلکه این تیم ترمز استقلال را بکشد اما استقلالی ها به دنبال پنجمین برد متوالی فصل هستند تا همچنان صدرنشین
بمانند.