پرسپولیس - صنعت نفت؛ پرسپولیس در مقابل برزیل ایرانی

مسابقات هفته نهم لیگ برتر امروز پنجشنبه با انجام ۵ مسابقه آغاز می شود که طی آن استقلال و پرسپولیس به مصاف شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان خواهند رفت و سپاهان هم به مصاف قوی سپید خزر می رود.

پرسپولیس - صنعت نفت؛ پرسپولیس در مقابل برزیل ایرانی

مسابقات هفته نهم لیگ برتر امروز پنجشنبه با انجام 5 مسابقه آغاز می شود که طی آن استقلال و پرسپولیس به مصاف شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان  خواهند رفت و سپاهان هم به مصاف قوی سپید خزر  می رود.
پرسپولیس هفته قبل در مرداب انزلی گرفتار ملوانی ها شد تا نوار بردهایش قطع شده و صدر جدول را از دست بدهد . حالا در هفته نهم پرسپولیس در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی سه امتیاز را می خواهد تا از کورس قهرمانی عقب نماند و نفت آبادان هم برای بقا به امتیاز نیاز دارد. احتمالا نفتی ها با تاکتیکی دفاعی به مصاف پرسپولیس خواهند آمد تا دست خالی از تهران نروند. نفت آبادان با  14 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارد و این خط دفاع مقابل پرسپولیس کار سختی دارد.
ویسی سرمربی صنعت نفت هفته گذشته در نشست خبری استعفا کرد ولی مدیران باشگاه از او حمایت کردند شاید این سرمربی قصد شوک دادن به تیمش را داشته است. به هر حال تقابل این دو تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال کشورمان می تواند جذاب باشد حتی اگر نبردی کاملا برابر نباشد. پرسپولیس بعد از  این مسابقه در دور برگشت مسابقات به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت تا اولین بازی دور برگشت خود را انجام بدهد. فوتبال آبادان فوتبالی تکنیکی است و به همین دلیل هم به ان لقب برزیل ایران می دهند باید دید جوان های صنعت نفت می توانند یقه پرسپولیس را بگیرند یا نه؟