بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه مرکز همایش‌های شهراندیشه

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،در ادامه بازدیدهای میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه ، از پروژه مرکز همایش های شهرداری اندیشه بازدید نمودند.

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر  از پروژه مرکز همایش‌های شهراندیشه

شهریار-برزگر
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،در ادامه بازدیدهای میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه ، از پروژه مرکز همایش های شهرداری اندیشه بازدید نمودند.
شهردار اندیشه در حاشیه این  بازدید گفت :  ارزیابی ، میزان پیشرفت ،  بررسی مشکلات و نواقص موضوعات پروژه‌های عمرانی به صورت میدانی و پایش مدیریتی از وضعیت فعلی جزء اهدافی است که در طرح بازدیدهای جهادی و میدانی دنبال می‌شود ،که این بار پروژه مرکز همایش‌های شهر اندیشه در اولویت این طرح قرار گرفت.
 بهروز کاویانی با اشاره به مشخصات این پروژه گفت : مرکز همایش‌های شهرداری اندیشه در سال ۱۳۹۸ فاز اول خود را آغاز نمود که پس از گذشت زمان قرارداد دیگر در اسفند ماه ۱۴۰۱ با پیمانکاران منعقد شد تا مجدداً این پروژه فاز عملیاتی بگیرد و زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۱۲۰۰ متر مربع احداث شود که خوشبختانه هم اکنون با پیشرفت بالای ۳۰ درصد عملیات عمرانی خود را می‌گذراند.
 شهردار اندیشه در ادامه با تاکید بر امکانات بسیار متفاوت این پروژه گفت: در این پروژه سالن مرکزی همایش با ظرفیت ۱۰۱۸ نفر و ۳ سالن جلسات جانبی در ضلع شمالی تعبیه شده که در ضلع جنوبی فضای پیرامونی تحت عنوان برگزاری نمایشگاه ، گالری و کلاس‌های فرهنگی به همراه سالن پذیرایی در نظر گرفته شده است و زمین پارکینگ نیز در شمال این پروژه تعریف شده تا بتوانند در راستای انجام ماموریت‌ها کارکرد مطلوبی را ارائه دهد.
بهروز کاویانی در پایان افزود :از این پروژه می‌توان در راستای برگزاری مراسمات شهری و شهرستانی بهره مند شد و به علاوه آنکه با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور در راستای تاسیس استان تهران غرب می‌توان از این پروژه در بعد استانی نیز بهره‌مند شد‌
وی در پایان یادآور شد:تمام همت خود را به کار بسته‌ایم تا طبق برنامه‌ریزی زمانبندی شده این پروژه در پایان دوره ششم شورای اسلامی به اتمام برسد که لازم می‌دانم از حمایت‌ها و تعامل همیشگی اعضای شورای اسلامی قدردانی نمایم.