تیم ملی در خط دفاع نیاز به تغییر دارد

غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال :

غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال در خط دفاع اشتباهات زیادی داشتیم. گل اول ازبکستان توپ به راحتی از کنار خلیل زاده گذشت و بازیکن حریف دروازه را باز کرد. در خط دفاع نیاز به تغییر داریم و باید تا زمان شروع جام ملت های آسیا بتوانیم در این خط، زوج سازی کنیم. در خط هافبک هم عملکرد بازیکنان خوب بود اما یادمان باشد وقتی وارد جام ملت های آسیا شویم باید با حریفانی روبرو بشویم که همانند ازبکستان نخواهند بود.

تیم ملی در خط دفاع نیاز به تغییر دارد

غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال  در خط دفاع اشتباهات زیادی داشتیم. گل اول ازبکستان توپ به راحتی از کنار خلیل زاده گذشت و بازیکن حریف دروازه را باز کرد. در خط دفاع نیاز به تغییر داریم و باید تا زمان شروع جام ملت های آسیا بتوانیم در این خط، زوج سازی کنیم. در خط هافبک هم عملکرد بازیکنان خوب بود اما یادمان باشد وقتی وارد جام ملت های آسیا شویم باید با حریفانی روبرو بشویم که همانند ازبکستان نخواهند بود.
وی افزود: ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان چندین سر و گردن از ازبکستان بهتر هستند. بنابراین باید یک تیم خوب را روانه مسابقات کنیم تا حسرت ۵۰ ساله به پایان رسیده و به قهرمانی دست پیدا کنیم.
وی در خصوص اینکه گفته می شود سن بازیکنان تیم ملی بالا است و به نوعی این تیم پیر است گفت: جوانگرایی به یکباره نمی شود و نیاز به زمان دارد. بنابراین نباید تغییرات گسترده در تیم ملی صورت بگیرد.کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: به طور حتم با پایان جام ملت ها تعدادی از بازیکنان تیم ملی کنار گذاشته خواهند شد و بازیکنان جوان جایگزین آنها خواهند شد. اما این اتفاق باید آرام آرام صورت بگیرد تا تیم ملی از بابت این تغییرات متضرر نشود اما در مجموع برخی انتقادات نسبت به دعوت از بازیکنانی که سن بالا دارند درست است ولی امیدوارم کادر فنی بتواند تیم را برای جام ملت ها به بهترین وجه آماده کند تا بتوانیم عملکردی خوب در این تورنمنت داشته و به هدفمان که همان قهرمانی است دست پیدا کنیم.