حضور ۴۰۰ دانشجو از ۷۰ دانشگاه کشور در جشنواره بین‌المللی حرکت

در افتتاحیه جشنواره حرکت مطرح شد؛

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه ۴۰۰ دانشجو از ۷۰ دانشگاه کشور در جشنواره بین‌المللی حرکت شرکت می‌کنند، گفت: امیدوارم با برگزاری این جشنواره بتوانیم نقشی در تبلور روح امید و حرکت در جامعه داشته باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه  ۴۰۰ دانشجو از ۷۰ دانشگاه کشور در جشنواره بین‌المللی حرکت شرکت می‌کنند، گفت: امیدوارم با برگزاری این جشنواره بتوانیم نقشی در تبلور روح امید و حرکت در جامعه داشته باشیم.
به گزارش ایسنا، فاضل جهانگیری در آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «حرکت» که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد:شانزدهمین جشنواره «حرکت» به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. جشنواره حرکت فردا روز دوشنبه ۴ دی ماه به کار خود پایان می‌دهد.این میزبانی را به فال نیک می‌گیریم.
وی با بیان اینکه «زندگی یعنی امید و حرکت» شعار دانشگاه شهید بهشتی به حساب می‌آید، گفت: میان اهداف برگزاری جشنواره حرکت و شعار دانشگاه شهید بهشتی تقارن وجود دارد. رهبری در سخنان خود همواره بر حرکت و امید پافشاری کرده‌اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدبهشتی با بیان اینکه جشنواره حرکت در بطن خود بر حرکت تاکید می‌کند، اظهار کرد:امیدوارم که تبلور روح امید و حرکت در جامعه پویای دانشجویی داشته باشیم و با برگزاری این جشنواره بتوانیم نقشی در تبلور روح امید و حرکت در جامعه داشته باشیم.
جهانگیری با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی به عنوان مهمترین بخش جشنواره حرکت به حساب می‌آید، گفت:۴۰۰ دانشجو از ۷۰ دانشگاه سراسری در جشنواره بین‌المللی حرکت شرکت کرده‌اند. امیدوارم با برگزاری این نمایشگاه بتوانیم بیشترین میزان مشارکت و هم‌افزایی را داشته باشیم.  این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای ارتباط میان عرضه‌کنندگان دستاوردها و صنعت باشد.