ايجاد ۱۴ مدول تصفیه خانه در هفت سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اصفهان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان :

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت:بیش از ۲۵ درصدکل قراردادهای منعقد شده در شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در دولت تدبیر و امید انجام شده است.


اصفهان –بهمن راعی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت:بیش از  ۲۵ درصدکل قراردادهای منعقد شده در شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در دولت تدبیر و امید انجام شده است.
محمد جواد بگی اظهار داشت:از مجموع ۱۰ هزار و ۲۴۰ قرارداد  منعقد شده از ۳۵ سال گذشته تاکنون در شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان ،۲ هزار و ۶۱۴ فقره در این دولت انجام شده است.
وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار و ۳۷۹ هکتار از اراضی صنعتی به متقاضیان واگذار شده است ادامه داد: یک هزار و ۲۴۱ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در قالب ۲ هزار و ۶۱۴ مورد قرارداد، برای فعالیت‌های تولیدی به سرمایه‌گذاران در دولت تدبیر و امید واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افزود:۲ هزار و ۲۷۵ واحد تولیدی در مساحت یک هزار و ۶۶ هکتار در هفت سال گذشته به بهره برداری رسیده و برای ۳۷ هزار  ۷۲۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.   
وی با اشاره به ایجاد شغل برای ۳۷ هزار و ۷۲۳ نفر در هفت
سال گذشته اضافه کرد: بطور میانگین سالانه پنج هزار و ۵۰۰ شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان ایجاد شده است.
بگی خاطرنشان کرد: ۲ شهرک و ناحیه صنعتی جدید گلستان و انالوجه در این دولت آماده واگذاری شده و سه ناحیه صنعتی جدید کاشان سه، ماهیان زینتی و ناحیه صنعتی پادنا در حال احداث است.
 آغاز عمليات اجرايي 2 شهرك صنعتي جديد
وی بیان کرد: عملیات اجرایی ۲ شهرک صنعتی جدید، جندق در شهرستان خوروبیابانک و رکن آباد در شهرستان لنجان هم امسال آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به وضعیت امکانات زیربنایی موجود در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی اظهار داشت: تامین آب به میزان ۷۰۵ لیتر بر ثانیه در ۶۷ شهرک و ناحیه صنعتی استان انجام شده است.
وی ادامه داد:۷۱ شهرک و ناحیه صنعتی این استان با ۷۴۵ مگاوات برق به شبکه فوق توزیع کشور و ۹۰ درصد واحدهای صنعتی فعال در
 ۵۷ شهرک صنعتی در هفت سال گذشته به شبکه گاز متصل شدند.
بگی ادامه داد:۱۴ مدول تصفیه خانه به ظرفیت حدود ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه روز در هفت سال گذشته در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان ایجاد شده است.
وی اضافه کرد:۶۹ شهرک و ناحیه صنعتی از مجموع ۷۰ شهرک فعال اصفهان به شبکه مخابراتی و ارتباطی متصل شده و ۱۵ شهرک به فیبر نوری مجهز شده و تجهیز  ۱۵ شهرک دیگر به این تکنولوژی در حال اقدام است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت:ایستگاه آتش نشانی در ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی این استان با حدود ۳۵ خودرو اطفا حریق ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: اداره امور ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی از مجموع
۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان اصفهان به بخش خصوصی واگذار شده و واگذاری هفت شهرک دیگر هم در دست اقدام است.
۷۵ مجوز ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان صادر شده که تاکنون از میان آنها ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده است.
اصفهان با ۱۲ هزار هکتار از نظر تعداد و اراضی شهرک‌های صنعتی مقام نخست را در کشور دارد.