۱۱ هزار متر مربع از معابر شهرك فرش‌بافان آسفالت و بهسازی شد

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج:

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از اجرایی عملیات آسفالت ۱۱ هزار متر مربع از محلات شهرک فرش‌بافان در جنب شهرک بعثت خبرداد و گفت:برای بهسازی محلات این شهرک قریب به ۱۴۰۰ تن آسفالت صرف شده است.


سنندج-کاروان نامدار
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از اجرایی عملیات آسفالت 11 هزار متر مربع از محلات شهرک فرش‌بافان در جنب شهرک بعثت خبرداد و گفت:برای بهسازی محلات این شهرک قریب به 1400 تن آسفالت صرف شده است.
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از اجرایی عملیات آسفالت 11 هزار متر مربع از محلات شهرک فرش‌بافان در جنب شهرک بعثت خبرداد و گفت:برای بهسازی محلات این شهرک  قریب به 1400 تن آسفالت صرف شده است.
علیرضا کاظمی گفت: آسفالت شهرک فرشبافان در سنندج در
حال انجام است.
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اظهار داشت: شهرک فرش بافان یکی از شهرک‌های واقع درجنب شهرک بعثت که در ورودی شهر سنندج قرار دارد است و  در تیرماه عملیات آسفالت  ورودی  این شهرک انجامشد.
مهندس علیرضا کاظمی گفت:با توجه به اینکه برخی از معابر این شهرک هم آسفالت نشده بود پس از اتمام آسفالت ورودی ، عملیات آماده‌سازی معابر خاکی این شهرک هم در دستور کار قرار گرفت.
وی ازاجرایی عملیات آسفالت 11 هزار متر مربع ازشهرک فرش بافان خبر داد و گفت:برای بهسازی محلات این تعاونی قریب به 1400 تن آسفالت صرف شده است.
وی خاطرنشان کرد:1250 مترمکعب خاکبرداری، 11 هزار متر مربع شن ریزی و 850 متر جدول گذاری به صورت تک جدول از اهم اقدامات عمرانی صورت گرفته برای انجام آسفالت شهرک فرش‌بافان بوده است.
کاظمی اعلام کرد: در مرداد ماه سال‌جاری با 3300 تن آسفالت
بیش از 18 هزار و پانصد مترمربع از معابر و محلات سطح منطقه آسفالت و بهسازی شد.