۱۲۰۰ هنرجو در آزمون جامع و ادواری خوزستان شرکت می ‏کنند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

در نخستین آزمون جامع و چهل و دومین آزمون ادواری خوزستان که در نیمه اول ماه جاری برگزار خواهد شد ، ۱۲۰۰ نفر هنرجو شرکت می کنند.

اهواز-محمدي
در نخستین آزمون جامع و چهل و دومین آزمون ادواری خوزستان که در نیمه اول ماه جاری برگزار خواهد شد ، ۱۲۰۰ نفر هنرجو شرکت می کنند.
مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،خوزستان با اعلام این خبر گفت:نخستین آزمون‏های جامع در پنج شهر اهواز ،آبادان خرمشهر ایذه و بهبهان و چهل و دومین آزمون ادواری در مرکز استان برگزار می‏ شود.
وی افزود:در آزمون جامع ۱۹  آموزشگاه مهارت آموزی کاردانش فعال که مجوز خود را از این اداره کل گرفته اند؛ در یک سال تحصیلی در سه نوبت برای آزمون‏های دی ماه خرداد ماه و شهریور ماه اقدام به ثبت نام علاقمندان به مهارتهای هنری می کنند هنرجویان خود را جهت شرکت در این آزمون ها که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با نظارت همکاران ما در استان برگزار می شود آموزش می دهند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به آزمون ادواری خوزستان نیز اشاره کرد و گفت:متقاضیان دریافت گواهی نامه های مهارتی هنری همچنین میتوانند در آزمون ادواری که به صورت مستقل و از طریق سامانه آزمون هنر در ماه های دی خرداد و شهریور برگزار می شوند، شرکت کنند.
وی در ادامه گفت: در نخستین آزمون جامع سال جاری ۵۵ هنرجو در بخش عملی و ۷۲ هنرجو در بخش نظری اهواز ۳۶۵ هنرجو در بخش عملی و ۴۸۴ نفر در بخش نظری آبادان ۱۹۴ نفر در بخش عملی و  ۲۳۴ نفر در بخش نظری خرمشهر، ۶۶ نفر در بخش عملی و ۸۲ نفر در بخش نظری ایذه و ۶۰ نفر در بخش عملی و ۶۰ نفر در بخش نظری بهبهان شرکت کرده اند.
وی افزود: در چهل و دومین آزمون ادواری نیز ۳۵ نفر در بخش عملی و ۵۰ نفر در بخش نظری شرکت خواهند کرد.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به زمان برگزاری آزمون های فوق :گفت این آزمون‎ها در بخش عملی و نظری از ششم دی ماه تا ۱۵ دی ماه در اهواز،آبادان خرمشهر ایذه و بهبهان برگزار می‏شوند.
وی در پایان گفت:هنرجویان در این دوره در رشته‏های گرافیک رایانه ای چهره ،سازی تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای، عکاسی، عکاسی دیجیتال نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی و تذهیب و تشعیر در آزمون ها شرکت خواهند کرد.