ورزش، زمینه ساز تربیت قهرمانان آینده است

فرماندار بهارستان در مراسم تجلیل از مدال آوران ؛

فرماندار بهارستان در مراسم تجلیل از ۳۰۰ دانش‌آموز و فرهنگی مدال‌آور ورزشی منطقه ۲ بهارستان، بر اهمیت ورزش در تربیت نسل آینده تأکید کرد.

بهارستان -ذبیح الله اصغری
فرماندار بهارستان در مراسم تجلیل از ۳۰۰ دانش‌آموز و فرهنگی مدال‌آور ورزشی منطقه ۲ بهارستان، بر اهمیت ورزش در تربیت نسل آینده تأکید کرد.
عبدالله نوحی در این مراسم اظهار داشت: ورزش یک کار تربیتی است زیرا فرد در کنار یادگیری فنون رشته‌های ورزشی، زیر پوشش آموزه‌های تربیتی نیز قرار می‌گیرد. ورزش نه تنها انرژی دانش‌آموز را تخلیه و هیجان را کنترل می‌کند بلکه در یادگیری مطالب درسی دانش‌آموزان نیز تأثیرگذار است.
وی افزود: یکی از مواردی که ما در شهرستان در حال پیگیری هستیم بحث توسعه فضاهای ورزشی و ایجاد روحیه نشاط است.در شهرستان بهارستان ۱۲۵ هزار دانش‌آموز داریم و زمینه بسیاری خوبی برای ساختن پتانسیل‌های ورزشی و تربیت قهرمانان ورزشی موجود است.اگر ما بتوانیم زیرساخت‌های ورزشی را در شهرستان و دانش‌آموزان گسترش دهیم می‌توانیم آینده ورزشی شهرستان را تضمین کنیم.
نوحی با بیان اینکه در سطح شهرستان قهرمانان المپیکی، جهانی و آسیایی زندگی می‌کنند، گفت:از ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزانی که در مسابقات منطقه‌ای، استانی، کشوری که در حوزه مسابقات آموزش و پرورش درخشیدند تجلیل شدند.
وی ادامه داد:زمین چمن فوتبال مختص آموزش و پرورش که در مجموعه ورزشی روستای اورین می‌باشد و قرار است تا دهه فجر، چمن ورزشگاه نصب و در اختیار اهالی ورزش قرار داده شود.در کنار این پروژه‌های ورزشی شهرداری‌های شهرستان نیز پروژه‌های ورزشی دارند که بعضی از آنها به بهره‌برداری رسیده و یاد بزودی افتتاح خواهند شد.