توسعه عملکرد اجرای پروژه‌های عمرانی؛ اولویت اصلی شهرداری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در جلسه شورای معاونین عمرانی که هر هفته در یکی از مناطق دهگانه شهرداری برگزار می‏شود اولویت اساسی از برگزاری این جلسات را ارتقا و توسعه عملکرد اجرای پروژه های عمرانی عنوان کرد.

تبریز-توفیقی
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در جلسه شورای معاونین عمرانی که هر هفته در یکی از مناطق دهگانه شهرداری برگزار می‏شود اولویت اساسی از برگزاری این جلسات را ارتقا و توسعه عملکرد اجرای پروژه های عمرانی عنوان کرد.
سامان احمدزاده افزود:برای به ثمر رساندن اهداف عمرانی بایستی تلاش بیشتری در حوزه های عمرانی از خود نشان دهیم و با حساسیت و دقت بیشتر در اجرای پروژه‏ها شهر تبریز را به جایگاه اصلی خود در حوزه عمرانی برسانیم.
وی در این جلسه بر مواردی از قبیل اولویت‏های بودجه ریزی پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۳ شهرداری تبریز، تسریع در اجرای پروژه های کلان شهری، ارتقاء کیفیت راه ها و آسفالت، بکار گیری کادر مجرب و آموزش دیده در فعالیت‎های عمرانی، آموزش‎های کارگاهی، بروزرسانی سامانه ساجا، افزایش فضاهای عمومی، ورزشی و تفریحی در محلات، نگهداری پل‏ها و ابنیه ها، احداث بازارچه های محلی، بهسازی معابر، حفظ اموال شهرداری و سلامت اداری و...نکاتی را مورد توجه
قرار داده و مطرح کرد.
احمدزاده در ادامه ضمن بررسی پروژه های عمرانی مناطق، بر تسریع در اجرای برنامه ها و پروژه های مختلف تأکید کرد و از معاونین عمرانی شهرداری مناطق خواست تا با برنامه‎ریزی دقیق در زمینه اجرای پروژه ها و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مربوطه و عملکرد مطلوب‏تر از قبل، موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم سازند.
وی افزود:اتمام سریع و حتی زودتر از موعد عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد عمرانی از جمله پروژه های کلان عمرانی که به‌منظور ایجاد تسهیل و تقویت زیرساخت‌ها در ابعاد مختلف عمرانی شهری اجرا می‎شوند اولویت مدیریت شهرداری است که باید با توان مضاعف به این مهم عمل کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه معاونین مناطق را به بخش مناسب سازی معابر سطح شهر فراخواند و بر اولویت قرار دادن اجرای  پروژه های بهسازی محیط شهری، افزایش فضاهای عمومی،   احداث سرویس های بهداشتی در مراکز اصلی و مورد نیاز شهر، توجه به ایجاد فضای ورزشی در محلات تاکید کرد.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در این جلسه به روز رسانی اطلاعات سامانه ساجا را خواستار شد و گفت:تکمیل به موقع وضعیت پروژه ها در سامانه ساجا با توجه به اینکه یک سامانه مرجع در خصوص اطلاعات  پروژه های عمرانی بوده، میزان صحیح عملکرد عمرانی مناطق  را نشان خواهد داد.