۲۷ طرح حوزه راه و شهرسازی آذربایجان غربی افتتاح می شود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:همزمان با دهه فجر ۲۷ طرح حوزه مسکن، راه و ساختمان های دولتی هزینه شده و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:همزمان با دهه فجر ۲۷ طرح حوزه مسکن، راه و ساختمان های دولتی هزینه شده و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
به گزارش مهر، محسن حمزه لو در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:همزمان با دهه مبارک فجر ۱۶ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال طرح در حوزه راه وشهرسازی در این استان به بهره برداری می‌رسد و حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال طرح در استان در این بخش کلنگ‌زنی می‌گردد.
وی ادامه داد: در حوزه مسکن هفت طرح با پنج هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال، در حوزه راه ۱۳ طرح با ۱۰ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در بخش ساختمان‌های دولتی هفت طرح عمرانی با ۵۳۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به طرح‌های آماده کلنگ زنی، گفت: در این بخش نیز هفت طرح با ۱۰ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده کلنگ زنی می‌گردد.
حمزه‌لو افزود:در بخش پروژه‌های آماده کلنگ زنی ۶ طرح با ۱۰ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در حوزه مسکن و یک طرح با ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در حوزه راه کلنگ‌زنی می‌گردد.
وی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در بخش راه، بیان کرد: در بخش احداث راه ۲۹۴ کیلومتر با ۷۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در این بخش به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد حوزه مسکن در دولت سیزدهم بیان کرد: در این بخش ۶ هزار و ۱۵۲ واحد مسکن حمایتی به بهره برداری رسیده است.حمزه‌لو افزود:در بخش نوسازی مسکن در دولت سیزدهم ۱۲ هزار و ۳۹۲ واحد در محدوده‌های بازآفرینی شهری نوسازی شده است.
وی بیان کرد:همچنین در راستای بهسازی معابر شهری و توسعه رفاه اجتماعی چهار هزار و ۴۶۷ تن قیر رایگان به ارزش ۴۱۹ میلیارد ریال جهت آسفالت معابر محلات هدف در اختیار شهرداری‌های آذربایجان غربی قرار گرفته است.