ایجاد انگیزه و نشاط؛ رسالت اصلی روابط عمومی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: رسالت روابط عمومی ایجاد انگیزه و نشاط در کارکنان شرکت و توسعه رضایتمندی در مشترکین و ارباب رجوع است.

ایجاد انگیزه و نشاط؛ رسالت اصلی روابط عمومی


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: رسالت روابط عمومی ایجاد انگیزه و نشاط در کارکنان شرکت و توسعه رضایتمندی در مشترکین و ارباب رجوع است.
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، سید مصطفی علوی، طی نشستی که با همکاران واحد روابط عمومی داشت با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان گفت: روابط عمومی حلقه واسط بین جامعه و سازمان است و باید اطلاعات دقیق، شفاف و به‌روز را بین این دو بخش بطور صحیح انتقال دهد.
مهندس علوی، افزود: حجم فعالیت‌های انجام شده در حوزه گازرسانی در سطح استان بسیار زیاد بوده و رسالت بزرگ روابط عمومی انعکاس کیفی و به موقع این فعالیت‌ها به مردم است.
وی از راه اندازی تیم اخلاق در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور آموزش کارکنان امور مشترکین و میزهای خدمت در سطح ادارات گازرسانی استان خبر داد و گفت: میز خدمت، میز ارجاع نیست، در میز خدمت باید تمامی درخواست‌های ارباب رجوع رسیدگی و مرتفع گردد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید بر اینکه سهولت دسترسی مردم و مشترکین به خدمات شرکت گاز باید توسعه یابد، بیان داشت: در حال حاضربا استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان(CRM) تمامی شکایات، درخواست‌ها و پیشنهادات مشتریان به صورت کاملاً الکترونیکی از طریق اینترنت، اینترانت(شبکه داخلی)، ارسال پیام کوتاه به شماره1۰۰۰6۱۹۴ و حتی مراجعه حضوری ثبت و پس از یکپارچه سازی، به صورت متمرکز پیگیری و پاسخگویی
 می‌شود.
مهندس علوی، وب سایت و پرتال داخلی شرکت، سامانه نظر سنجی، سامانه تلفنی ساتم (ارتباط مستقیم تلفنی با مدیرعامل) را از دیگر سامانه های ارتباطی شرکت گاز عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با مدیریت و پشتیبانی خوبی که از این سامانه ها در واحد روابط عمومی انجام می‌گیرد سطح رضایتمندی در این حوزه قابل ملاحظه است.
وی، تلاش در جهت نهادینه سازی فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی مورد تاکید قرار داد و افزود:تبیین یک الگوی صحیح مصرف و ترویج آن، در حوزه اقتصاد، رفاه عمومی، امنیت ملی و... امری اجتناب ناپذیر و یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است.
مهندس علوی، در بخش دیگری از صحبت های خود بر برنامه ریزی مناسب برای مناسبت‌های ملی، مذهبی و همایش‌های تخصصی به منظور افزایش انگیزش کارکنان و روحیه نشاط در شرکت گفت: امیدوار هستیم امسال با اتمام پروژه های گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بتوانیم جشن استان سبز را برگزار کنیم.
وی، همچنین با تاکید بر انجام برنامه نظرسنجی در چهار سر فصل؛ کارکنان، مشترکین، پیمانکاران و جامعه گفت: بعد از ماه مبارک رمضان این طرح به صورت الکترونیکی اجرایی گردد.