برگزاری همایش ایمنی توزیع برق استان مرکزی

همایش ایمنی توزیع برق استان مرکزی در اراک برگزار شد.

برگزاری همایش ایمنی توزیع برق استان مرکزی

اراك-خبرنگار آفرينش
همایش ایمنی توزیع برق استان مرکزی در اراک برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این همایش گفت:مهارت آموزی و آموزش صحیح به عوامل اجرایی محور ارتقای ایمنی در صنعت برق است.
محمود محمودی ، توجه کارگران و کارفرمایان در رعایت نکات ایمنی را بسیار مهم دانست و افزود:در انجام وظایف به سه حوزه نظم و آرایش تیمی ،عاقلانه کار کردن آمیخته با هنر بسیار ضروریست و همراه آموزش موجب تقویت این سه بعد می شود و نقش مهم و بازدارنده ای در جلوگیری از حوادث و افزایش سطح اطلاعات و آگاهی کارکنان و پیمانکاران دارد .
وی با اشاره به لزوم حفظ سرمایه های انسانی و تجهیزات ایمنی در پیشبرد اهداف ،اظهار داشت:رعایت نظم و انضباط اداری،آراستگی محیط کار و پوشش مناسب و ایمن به عنوان یک شاخص و رفتار ایمن،جلب اعتماد شهروندان  را نسبت به خدمات ارائه شده  
به همراه دارد که در بلند مدت با اولویت قرار گرفتن اصل ایمنی و سرعت و دقت در فعالیت ها  ما را در دستیابی به اهداف راهبردی شرکت یاری می‏رساند.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم سلامتی و ایمنی شهروندان،حفظ و نگهداری درست از تجهیزات،تامین ابزار کار و جدیت در ایمنی را ضروری خواند و گفت امید است با سرلوحه قراردادن این اصول در اجرای پروژ ها ما شاهد کاهش خسارتهای مالی و جانی باشیم.
محمد مرادی بر موضوع اهمیت سرپرستی اکیپ‌های اجرایی در کنترل و نظارت شرایط و مراحل انجام کار پرداخت و گفت:در سال جاری ۱۵۰۰۰ نفر ساعت کار نظارت ایمنی توسط ناظرین و سرپرست اکیپ اجرایی انجام شده که این امر با توجه به مسئولیتی که دارد در فرآیند انجام کار بسیار مهم و حیاتی می‌باشد و می‌بایست در تمامی مراحل انجام کار در کنار اکیپ اجرایی حضور داشند و با چشمان تیز بین فعالیت های نظارت‎های لازم را انجام دهند.
مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد:هدف از فرایند نظارت ایمنی جلوگیری از انجام کارها نیست ، بلکه می‌بایست با انجام کار ایمن به پیشرفت اهداف شرکت کمک کرد که وظایف سازمان بهتر و موثرتر انجام شود.
علی عزیز آبادی گفت:در این همایش از ۸۶نفر از کارکنان در حوزه های بهره برداری ،مشترکین، خدمات، حراست ، همیاران و مسئولان و مدیران که در رعایت نکات ایمنی برتر شناخته شده بودند ،با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.