۷۴ کیلومتر از شبکه‌ توزیع برق همدان اصلاح شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: ۷۴ کیلومتر از شبکه‌های توزیع نیروی برق این استان در مانور جهادی توسط اکیپ‌های عملیاتی برق، در طول مدت چهار ساعت، اصلاح و تعمیر شد.


همدان- محبوبه یادگاری
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: ۷۴ کیلومتر از شبکه‌های توزیع نیروی برق این استان در مانور جهادی توسط اکیپ‌های عملیاتی برق، در طول مدت چهار ساعت، اصلاح و تعمیر شد.
شیرزاد جمشیدی در آیین افتتاحیه مانور جهادی شبکه توزیع برق استان همدان، اظهار داشت: مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق همدان با ۵۹ اکیپ اجرا می‌شود.
وی افزود:این مانور با اعتباری بیش از ۲۱۵ میلیون تومان و با مشارکت ۲۵۰ نیروی جهادی، به منظور تعمیرات اساسی شبکه توزیع نیروی برق انجام شد.
جمشیدی بیان کرد: این طرح به صورت همزمان در پنج شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، رزن و کبودراهنگ با همراهی بسیج و مشارکت شرکت توانیر برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: این مانور
 بر روی ۶ فیدر (تامین کننده منبع تغذیه)، ۲۰ کیلو ولت انجام می‌شود و این فیدرها بخشی قابل توجهی از انرژی مشترکان برق را تامین می‌کنند.
وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهمیت ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: در حالت عادی اجرای این برنامه و انجام اصلاحات و تعمیرات شبکه هفته‌ها به طول می‌انجامید که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و انجام مانور این اصلاحات در مدت چهار ساعت با فعالیت جهادی اکیپ‌ها انجام شد.
جمشیدی افزایش قابلیت اطمینان و تاب‌آوری شبکه، کاهش خاموشی‌ها و انرژی توزیع نشده، استفاده هدفمند و بهینه از اعتبارات و نقدینگی، افزایش سطح آمادگی کارکنان به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی، افزایش ایمنی شهروندان و رفع کانون‌های خطر را از اهداف اجرایی این مانور برشمرد.
مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر نیز با بیان اینکه مانور جهادی شبکه‌های توزیع برق همدان با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود و افزایش بهره‎وری در حال انجام است، گفت: این اقدام در راستای سیاست‌های کلان کشور و در راستای موضوع اقتصاد مقاومتی و نگاهی که به جهش تولید داریم قابل ارزیابی است.
مسعود صادقی اظهار داشت:ما در شرایطی این مانور را برگزار کردیم که چندی پیش درگیر بحران تابستان و پیک بار بودیم که این شرایط مدیریت شد و از این مرحله سربلند گذر کردیم.
وی اظهار داشت: در این مانورها با برنامه‌ریزی هدفمند، نسبت به رفع مشکلات شبکه برق اقدام و فیدرهایی که دچار خاموشی و مشکل هستند، اصلاح شد.
صادقی با اشاره به شیوع کرونا و تاکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد: با توجه به این اینکه تعداد زیادی از همکاران در محدوده جغرافیایی مشخص شده در کنار یکدیگر مشغول فعالیت هستند، رعایت همه نکات بهداشتی ضرورت دارد.
بر اساس آخرین آمار، ۷۵۷ هزار مشترک در استان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق همدان بهره می‌برند.0