نصب و تعویض شیرآلات و بهسازی حوضچه‌ها در شهر گلستان

در آبفای جنوبغربی استان تهران انجام شد؛

با صرف هزینه‌های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی عملیات نصب و تعویض ۳۶ دستگاه شیرآلات در شهر گلستان انجام و به اتمام رسید .

بهارستان-اصغری
با صرف هزینه‌های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی عملیات  نصب و تعویض 36 دستگاه شیرآلات در شهر گلستان انجام و به اتمام رسید .
به گزارش خبرنگارما، مدیر امور آبفای شهرستان بهارستان  با اعلام خبر مذکور اظهار داشت: در راستای ایزوله نمودن شبکه و ساماندهی خطوط آبرسانی به منظور ارتقاء کمّی و کیفی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم ، موضوع نصب شیرآلات جدید و تعویض و بهسازی شیرآلات قدیمی و فرسوده در دستور کار قرار گرفته و مطابق برنامه در مناطق مختلف این شهر انجام شد .
سید محمد رضازاده ضمن تشریح پروژه های انجام شده در این خصوص خاطر نشان کرد: طی 5 ماه امسال و مطابق برنامه زمانبندی شده تعداد
 36 دستگاه شیرآلات فلکه‌ای دفنی و آتش نشانی در سایزهای 110 تا 250 با صرف هزینه ای معادل 320 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی و در خیابان‌های قلعه میر ، سبزدشت ، گلستان و سلطان آباد نصب و راه اندازی شد. مدیر امور آبفای شهر گلستان با تاکید بر اینکه همزمان با نصب و راه اندازی این شیر آلات حوضچه و دریچه‌های مرتبط نیز بازسازی کامل گردید گفت : با استفاده از شیرآلات مذکور ضمن استفاده در موارد ضروری از جمله آبگیری خودروهای آتش نشانی از طریق شیرآلات آتش نشانی و در مواردی از جمله مدیریت و کنترل کامل شبکه با استفاده از شیر فلکه ها در زمان شکستگی و ایجاد حوادث و همچنین شستشوی خطوط و شبکه ها در مواقع رسوب زدایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .
وی در پایان یاد آور شد:این برنامه‌ها همچنان در دستور کار قرار دارد و انتظار می‌رود با تامین اعتبارات لازم و مطابق برنامه‌‎ریزی صورت گرفته تا