پذیرش یک دختر دبیرستانی در ۱۵ دانشگاه

یک دختر دبیرستانی موفق شد در ۱۵ دانشگاه شاخص آمریکا پذیرش دریافت کند.

پذیرش یک دختر دبیرستانی در ۱۵ دانشگاه

یک دختر دبیرستانی موفق شد در ۱۵ دانشگاه شاخص آمریکا پذیرش دریافت کند.به گزارش ایسنا به نقل از ان‌بی‌سی واشنگتن، براندی فیگوئروآ، دانش‌آموز دبیرستان سانتا آنا، موفق شد نه تنها در دانشگاه رویایی خود، بلکه در  ۱۴ دانشگاه دیگر از جمله دانشگاه هاروارد، استنفورد، دوک و چندین دانشگاه معتبر دیگر قبول شود. این دختر ۱۷ ساله موفق شد دبیرستان خود را با معدلی بالا و قابل قبول به اتمام برساند. فیگوئروآ گفت که تنها معدل خوب او نبود که وی را به چنین موفقیتی رساند.او فعالیت‌های اجتماعی و زیست محیطی زیادی انجام می‌دهد.مثلا تنیس بازی می‌کند، در گروه‌های محیط زیستی فعال است و معلم خصوصی است. فیگوئروا گفت:«فکر نمی‌کردم وارد هیچ یک از دانشگاه‌های برتر شوم، زیرا چند روز قبل در لیست انتظار پذیرش قرار گرفته بودم و رد شدم. "بنابراین، من فکر می کردم، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم وارد هاروارد یا هر دانشگاه دیگری شوم."
ولی در نهایت فیگوروآ نامه‌های پذیرش از دانشگاه‌های برتر براون، کلمبیا، استنفورد، دوک، و هاروارد دریافت کرد. علاوه بر آن در ایالت‌ها و دانشگاه‌های سانفرانسیسکو، ایالت ساکرامنتو، دانشگاه پلی تکنیک ایالات کالیفرنیا، ایالت سن دیگو، کالیفرنیا لس آنجلس، برکلی، کالیفرنیا سن دیگو، یو سی سانتا کروز، دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، و دانشگاه سانفرانسیسکو پذیرش شد.
خوزه فیگوروآ پدر او که از مکزیک به ایالات متحده مهاجرت کرده است، در مورد دخترش گفت  او از کودکی بسیار باهوش و کنجکاو بود.
این کنجکاوی باعث شد فیگوئروآ به انواع باشگاه‌ها و سازمان‌ها بپیوندد. به گفته والدینش، او در آنجا اشتیاق خود را برای کمک به دیگران پیدا کرده است.