پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی است

حمید استیلی کارشناس فوتبال :

حمید استیلی کارشناس فوتبال و سرمربی سابق پرسپولیس درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گفت : شرایط پرسپولیس بسیار خوب است. این تیم در نحوه بازی هم عملکرد خوبی دارد. در آبادان هم پرسپولیس با یک بازی هوشمندانه توانست به برتری برسد تا رقابت خود در صدر جدول با استقلال را ادامه بدهد. از زمانی که اوسمار هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته است، پرسپولیس بازی‌های هجومی‌تری را ارائه می کنند . این شرایط باعث شده هواداران بازی‌های جذابی از پرسپولیس ببینند و نتایج خوبی هم کسب شود.

پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی است

حمید استیلی کارشناس فوتبال و سرمربی سابق پرسپولیس درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گفت : شرایط پرسپولیس بسیار خوب است. این تیم در نحوه بازی هم عملکرد خوبی دارد. در آبادان هم پرسپولیس با یک بازی هوشمندانه توانست به برتری برسد تا رقابت خود در صدر جدول با استقلال را ادامه بدهد. از زمانی که اوسمار هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته است، پرسپولیس بازی‌های هجومی‌تری را ارائه می کنند . این شرایط باعث شده هواداران بازی‌های جذابی از پرسپولیس ببینند و نتایج خوبی هم کسب شود.
وی افزود: پرسپولیس وقتی به گل می‌رسد، تلاش می‌کند دوباره به گل برسد و اینگونه نیست که اقتصادی بازی کند. این فوتبال باب دل هواداران است. الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و نباید اشتباه کند. البته پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی است و در این جام هم می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند.
او همچنین گفت: انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس تصمیم خوب مدیریتی بود که آقای درویش اتخاذ کرد. این تصمیم هم از نظر اقتصادی برای باشگاه خوب بود و هم نشان داده از نظر فنی هم بسیار تصمیم خوبی بوده است. البته فراموش نکنید اضافه شدن بازیکنانی نظیر عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر بسیار مهم بوده چراکه این بازیکنان بسیار تاثیرگذار کار کرده‌اند. با اینکه پرسپولیس چند بازیکن مصدوم دارد اما توانسته روند خوبی را در لیگ دنبال کند. اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد و به خوبی ایده خود را پیاده می‌کند.
او در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در پایان فصل دو جام کسب کند هم گفت: پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی است و با ادامه روند خوب خود می‌تواند امسال هم دو جام به دست
 بیاورد.