بدنسازی استقلال مشکل دارد

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص دیدار استقلال مقابل شمس آذر که با استرس زیاد هواداران استقلال به پایان رسید، گفت : ۱۰ دقیقه آخر بازی همه را به سکته نزدیک کرد. تیم تا حدود دقیقه ۷۵-۷۰ عالی بود و در همه خطوط خوب کار کرد. اما به نظرم با تعویض‌ها، فشار تیم حریف بدتر شد.

بدنسازی استقلال  مشکل دارد

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص دیدار استقلال مقابل شمس آذر که با استرس زیاد هواداران استقلال به پایان رسید، گفت : 10 دقیقه آخر بازی همه را به سکته نزدیک کرد. تیم تا حدود دقیقه 75-70 عالی بود و در همه خطوط خوب کار کرد. اما به نظرم با تعویض‌ها، فشار تیم حریف بدتر شد.
پیشکسوت استقلال در مورد اینکه علاوه بر خستگی تیم در اواخر مسابقات، مصدومیت‌های زیاد نیز علامت سوالی پیرامون بدنسازی تیم است، عنوان کرد: بدنسازی مساله مهمی برای یک تیم  است.
 هرچند تعطیلات زیاد لیگ برنامه تیم‌ها را به هم می‌ریزد اما باید این را در نظر بگیریم که برای همه تیم‌ها همین شرایط وجود داشته است. نه تنها بازی با شمس آذر بلکه در خیلی از بازی‌ها استقلال اواخر بازی به لاک دفاعی می‌رفت و فرقی نداشت چند گل جلو بود. درصورتیکه بهترین دفاع حمله است تا فشاری روی دروازه تیم نباشد.
وی تصریح کرد: تیم تا دقیقه 75 خوب است اما از این زمان به بعد به قول معروف نمی‌کشد. همه هواداران و شاید کادرفنی هم لحظه شماری می‌کردند که بازی تمام شود. کار بدنسازی به نظرم مشکل دارد. مربی خارجی هم باشد اگر وارد به کار نباشد نمی‌تواند و فرقی هم ندارد چه کسی است.