موزه نفت مسجدسلیمان، مقوم هویت و زمینه‌ساز توسعه‌ی مسجدسلیمان است

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب :

رئيس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و نماینده مدیریت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت در شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در بازدید از زادگاه نفت در جلسه ای با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ضمن بررسی و چاره‌جویی مسایل و مشکلات مربوط به این حوزه، موزه نفت مسجدسلیمان را مقوم هویت این شهر و زمینه‌ساز توسعه‌ی منطقه دانست.

اهواز-محمدي
رئيس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و نماینده مدیریت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت در شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در بازدید از زادگاه نفت در جلسه ای با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ضمن بررسی و چاره‌جویی مسایل و مشکلات مربوط به این حوزه، موزه نفت مسجدسلیمان را مقوم هویت این شهر و زمینه‌ساز توسعه‌ی منطقه دانست.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و نماینده مدیریت موزه‌ها و مركز اسناد
صنعت نفت در شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در بازدید از زادگاه نفت در جلسه ای با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ضمن بررسی و چاره‌جویی مسایل و مشکلات مربوط به این حوزه، موزه نفت مسجدسلیمان را مقوم هویت این شهر و زمینه‌ساز توسعه‌ی منطقه دانست.
مهندس شهرام وردک در این جلسه از اهتمام مهندس قباد ناصری، دکتر اکبر نعمت‌اللهی، دکتر فرشید خدادادیان ، مهرداد آقابیگی مدیر مهندسی و ساختمان ، ابوذر شجاعی برجوئی رییس موزه و قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی شرکت نفت و گاز مسجد‌سلیمان در رفع چالش‌های اجرای پروژه ساختمان اصلی موزه اکتشاف ، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان تقدیر کرد و گفت:با اینکه مدت زیادی نیست که به مجموعه موزه های مناطق نفتخیز جنوب ملحق شده‌ام، اما شاهد پیگیری‌های فراوان و همکاری های شایسته‌ی جنابعالی و تیم پروژه بوده‌ام و امیدوارم بتوانیم در دهه‌ی فجر سال جاری، شاهد افتتاح آزمایشی این طرح ملی باشیم.
 راه اندازی موزه یک کار هوشمندانه و یک نیاز است
وی با اشاره به وجود اولین تأسیسات مرتبط با صنعت نفت در این شهر ، راه اندازی موزه را یک کار هوشمندانه و یک نیاز در این صنعت عنوان کرد و گفت:راه‌اندازی موزه نفت میتواند بسترساز توسعه و عمران شهر مسجدسلیمان بر مبنای گردشگری صنعتی باشد و به موازات آن، نقش آفرینی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی نیز بسیار ثمربخش بوده و خواهد بود.
عضو کمیته مسئولیت‌های اجتماعی
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همچنین به ارائه خدمات مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت:بدون شک ارائه‌ی خدمات در حوزه های مختلف عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی ، آموزشی ، ورزشی و بهداشتی در چارچوب نظامنامه CSR وزارت نفت، گویای خدمتگزاری صنعت نفت به مردم است .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تقدیر از همکاری و نگاه همیشه مثبت مدیرعامل و اعضای
هیأت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به شهر مسجدسلیمان گفت:با وجود محدودیت‌های مالی و شرایط سخت اقتصادی، توانسته‌ایم با اولویت بخشی به برخی پروژه‌ها همچون احداث پل‌های بزرگ بتنی ورودی شهر سرعت اجرایی خوبی ببخشیم و بزودی شاهد اجرای عملیات تعریض باقیمانده از مسیر ورودی شهر مسجدسلیمان از سمت اهواز به منظور ایمن بخشی مسافرت شهروندان باشیم.
مهندس قباد ناصری افزود:با پیگیری‌های دکتر ورناصری نماینده محترم مردم در مجلس
شورای اسلامی و موافقت مهندس محمدی مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب ، هم‌اینک با استفاده از توانمندی‌های داخلی و ماشین آلات راهسازی این شرکت عملیات احداث جاده بین شهری مسجدسلیمان و ایذه در منطقه کوهستانی و صعب العبور جریک با جدیت در حال اجراست.
نماینده مدیریت موزه‌ها و مركز اسناد صنعت نفت در شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب سپس با حضور در ساختمان اصلی موزه اکتشاف ، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان ضمن بازدید از این موزه با دکتر
فرشید خدادادیان مجری راه اندازی و ابوذر شجاعی رییس موزه و سایر دست اندرکاران این طرح دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.