فضای حال حاضر آنطور که باید المپیکی نیست

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی:

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اعلام پایان دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در راه آماده سازی برای حضور در المپیک پاریس، گفت : خدا را شکر اردوی بسیار خوبی داشتیم و بچه ها در شرایط خوبی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند. ۴ فرنگی کار ما در اوزان المپیکی شامل کاویانی نژاد، مهمدی، ساروی و میرزازاده شرایط خوبی دارند و تمرینات خود را بدون مشکل خاصی پشت سر گذاشتند.

 حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اعلام پایان دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در راه آماده سازی برای حضور در المپیک پاریس، گفت : خدا را شکر اردوی بسیار خوبی داشتیم و بچه ها در شرایط خوبی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند. ۴ فرنگی کار ما در اوزان المپیکی شامل کاویانی نژاد، مهمدی، ساروی و میرزازاده شرایط خوبی دارند و تمرینات خود را بدون مشکل خاصی پشت سر  گذاشتند.
رنگرز در ادامه با تاکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به تیم های ملی کشتی برای حضور موفق در المپیک‌ پاریس، گفت: باید بپذیریم کشتی به عنوان ورزش اول کشور، بیشترین افتخارات را در میادین المپیک برای ورزش ایران بدست آورده است. خواسته من در فاصله کمتر از ۲ ماه تا المپیک این است که ابتدا فضای تزریق آرامش به بدنه فنی تیم های ملی کشتی ایجاد شود چرا که المپیک با توجه به اهمیت و حساسیتی که دارد ممکن است باعث ایجاد استرس شود.سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: فضای حال حاضر آنطور که باید المپیکی نیست. باید فضا المپیکی شود و نمایندگان اعزامی مورد توجه هر چه بیشتر قرار گیرند.