دنبال بهبود رکورد هایم هستم

مهسا جاور بانوی قایقران المپیکی ایران:

مهسا جاور بانوی قایقران المپیکی ایران در مورد آخرین وضعیت تمرینی خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت : کمتر از ۶۰ روز دیگر به المپیک باقی مانده و اردوی ۳۰ روزه در روسیه داریم و یک هفته پس از بازگشت عازم بازی‌های المپیک می‌شویم.

مهسا جاور بانوی قایقران المپیکی ایران در مورد آخرین وضعیت تمرینی خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت : کمتر از ۶۰ روز دیگر به المپیک باقی مانده و اردوی ۳۰ روزه در روسیه داریم و یک هفته پس از بازگشت عازم بازی‌های المپیک می‌شویم. بعد از گرفتن سهمیه المپیک تلاش کردیم که همه توان خود را در تمرینات بگذاریم اگر خدا بخواهد و آنچه مربی برنامه‌ریزی کرده را انجام دهیم ۴ تا ۵ ثانیه رکوردهای خود را بهبود می‌بخشیم و می‌رویم که در المپیک برای بهترین نتیجه بجنگیم. امیدواریم که مانند بازی‌های آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم کار فوق العاده‌ای انجام دهیم.
وی در مورد انتظاراتی که به عنوان یک ورزشکار المپیکی برای حمایت و رسیدگی دارد، گفت : نمی‌گویم همه چیز فوق العاده بوده اما شرایطی داشتیم که بتوانیم بهتر تمرین کنیم. همیشه محدودیت پیست و قایق و پارو داشتیم اما این مسائل باعث نمی‌شود که پا پس بکشیم و همیشه سعی کردیم قوی ظاهر شویم. اردوی روسیه در پیست استاندارد تمرین می‌کنیم و می‌تواند خیلی کمک کننده باشد همچنین با قایق‌هایی تمرین خواهیم کرد که در انتخابی المپیک توانستیم سهمیه بگیریم.