افتتاح بزرگ‌ترین و بهترین بیمارستان مادر و کودک در ایرانشهر

وزیر بهداشت خبر داد؛

وزیر بهداشت از راه‌اندازی بزرگ‌ترین بیمارستان مادر و کودک در ایرانشهر خبر داد.

افتتاح بزرگ‌ترین و بهترین بیمارستان مادر و کودک در ایرانشهر

وزیر بهداشت از راه‌اندازی بزرگ‌ترین بیمارستان مادر و کودک در ایرانشهر خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام عین‌اللهی در بازدید از بیمارستان ایرانشهر از راه‌اندازی بزرگ‌ترین بیمارستان مادر و کودک در ایرانشهر خبر داد و اظهار دا‌شت: راه‌اندازی این بیمارستان با ۱۴۰ تخت، شاخص درمان در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان را ارتقاء خواهد داد.
وی با بیان اینکه قرار بود این بیمارستان با حضور رئیس جمهور شهید افتتاح شود، افزود: پروژه این بیمارستان در سال ۹۴ شروع شد و در شروع به کار دولت سیزدهم فقط ۶۵ درصد پیشرفت داشت که با اختصاص اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد تومان با ۱۱۴ تخت به عنوان یکی از بهترین بیمار‌ستان‌های کشور افتتاح شد.
وزیر بهداشت با بیان اینکه این بیمارستان تمام امکانات را دارا بوده و تمام بخش‌های تخصصی در آن دیده شده است، تصریح کرد: با افتتاح این بیمارستان دیگر بیماران از این منطقه خارج نخواهند شد و تمام نیاز‌های منطقه را برطرف خواهد کرد.
وی با بیان اینکه امروز همچنین پروژه بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان افتتاح شد، ادامه داد: این پروژه‌ها در متراژ ۱۰ هزار متر مربع و اعتبار ۱۲۵۰ میلیارد افتتاح خواهند شد.
‌وزیر بهداشت با بیان اینکه در تدام نهضت تکمیل طرح‌های نیمه تمام، سایر پروژه‌ها را به سر‌انجام خواهیم رساند، اضافه کرد: قرار بود تا پایان امسال ۱۵ هزار تخت بیمارستانی را به ظرفیت کشور اضافه کنیم، اما تا شروع به کار دولت جدید یک هزار تخت جدید حتما به ظرفیت د‌رمانی کشور اضافه می‌شود و بنای کار نمایشی به هیچ وجه نداریم.