پیشرفت ۳۱ درصدی، نتیجه تلاش ۴ ماهه پتروپارس در بندر «خوزه»

وزیر نفت ونزوئلا با حضور در ترمینال غربی پایانه ذخیره و حمل نفت خام خوزه (TAECJAA)، از روند اجرایی این پروژه از سوی شرکت پتروپارس بازدید کرد.

پیشرفت ۳۱ درصدی، نتیجه تلاش ۴ ماهه پتروپارس در بندر «خوزه»

وزیر نفت ونزوئلا با حضور در ترمینال غربی پایانه ذخیره و حمل نفت خام خوزه  (TAECJAA)، از روند اجرایی این پروژه از سوی شرکت پتروپارس بازدید کرد.   به گزارش شانا به‌نقل از گروه پتروپارس، پدرو رافائل تله‌چیا، وزیر نفت ونزوئلا، در این بازدید در جریان روند پیشرفت کارهای بازسازی مخازن TA1-T-01 و TA1-T-02 در بخش غربی پایانه ذخیره و حمل نفت خام این بندر قرار گرفت.
وی همچنین از مراحل اجرایی فعالیت‌های مهندسی و فنی گروه پتروپارس در پروژه افزایش ظرفیت نفت ترمینال خوزه بازدید و پیشرفت این پروژه را پیگیری کرد.
تازه‌ترین وضع پیشرفت پروژه و تأمین کالا نیز از سوی مدیران پروژه و مهندسان شرکت پتروپارس برای وزیر نفت ونزوئلا تشریح شد.
پدرو رافائل تله‌چیا هم ضمن ابراز رضایت از وضع بسیار مطلوب پروژه، بر گسترش همکاری‌ها و مشارکت پتروپارس در دیگر پروژه‌های نفت و گاز ونزوئلا تأکید کرد.
براساس این گزارش، پروژه پایانه ذخیره و حمل نفت خام خوزه آنتونیو آنزواتگی (TAECJAA) ونزوئلا از سوی شرکت نفت ونزوئلا (PDVSA)  و شرکت ایرانی پتروپارس در حال اجراست که شامل تعمیرات پمپ‌ها، مخازن ذخیره و بازوهای بارگیری بوده و با گذشت حدود ۴ ماه از آغاز فعالیت‌های پتروپارس، پیشرفتی معادل ۳۱ درصد حاصل شده که بیش از برنامه‌ریزی ۲۲ درصدی بوده
است.