برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم

شهردار تبریز خبر داد:

شهردار تبریز از برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیر خم عید غدیرخم خبر داد.

تبریز-توفیقی
شهردار تبریز از برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیر خم عید غدیرخم خبر داد.
یعقوب هوشیار اظهار کرد:شهرداری تبریز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی برای دهه امامت و ولایت در نظر گرفته است که از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم اضافه کرد:همزمان با شب عید بزرگ غدیرخم، نقاط مختلف آسمان تبریز به عنوان پایتخت جهان تشیع نورافشانی می‌شود.
هوشیار مهمترین برنامه دهه امامت و ولایت امسال را برگزاری دومین رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم ذکر کرده  و افزود:دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم ۵ تیرماه مصادف با عید غدیرخم برگزار می‌شود که امیدواریم هیأت حسینی، مساجد، گروه های مرجع، بخش خصوصی و ادارات استان مشارکت فعالی در آن داشته باشند.
وی اضافه کرد:۲ مسیر منتهی به مصلی بزرگ حضرت  امام خمینی (ره) و محوطه ارک علیشاه، از سمت چهار راه شهید بهشتی و چهارراه فجر  میزبان شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی غدیر خم خواهد بود.
شهردار تبریز با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در طول این ۲ مسیر اعلام کرد:اجرای برنامه‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی توسط نخبگان شناسایی شده توسط شهرداری تبریز در ۲ سال اخیر، نمایش واقعه غدیرخم،  برگزاری نمایشگاه‌های  گل و گیاه، حوزه سلامت و ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول مسیر پیاده‌روی در همایش امسال است.