ضوابط اختصاصی ۴ دستگاه در هشتمین آزمون استخدامی اعلام شد

از سوی سازمان سنجش؛

سازمان سنجش آموزش کشور ضوابط اختصاصی چهار دستگاه در هشتمین آزمون استخدامی را اعلام کرد.

سازمان سنجش آموزش کشور ضوابط اختصاصی چهار دستگاه در هشتمین آزمون استخدامی را اعلام کرد.
سازمان سنجش آموزش کشور پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ در اطلاعیه ای تصریح کرد: با توجه به اعلام سازمان اداری
 و استخدامی کشور، شرایط و ضوابط اختصاصی سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان پزشکی قانونی و هم‌چنین فهرست شغل محل‌های وزارت ورزش و جوانان (به عنوان شغل محل جدید) به شرح ذیل است.
براساس این اطلاعیه، همه متقاضیان ضرورت دارد تا مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام همچنین مندرجات این اطلاعیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات
مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، این ثبت نام از روز پنج شنبه ۲۰ شهریورماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز شد و تا ۲۹ شهریورماه ادامه دارد.
داوطلبانی می‌توانند در آزمون مشترک فراگیر شرکت کنند که مطابق با ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، دارای شرایط مندرج در دفترچه و مدرک تحصیلی مطابق با عنوان مدرک تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل اعلام‌شده در دفترچه آگهی استخدامی منتشرشده باشند.
همچنین داوطلبان باید دقت کنند عنوان درج‌شده در گواهینامه موقت یا دانشنامه آنان با عنوان مدرک تحصیلی لازم در آگهی استخدام دقیقاً یکسان باشد. بر اساس بند (ز) ماده (۴۲) قانون مدیریت خدمات کشوری داوطلبان استخدام باید سلامت جسمانی و روانی، و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند را داشته باشند.
داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۲۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر ۳۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر
۴۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر ۴۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری
شرط سنی شرکت در این آزمون است.
این شرط تبصره‌هایی دارد که در دفترچه آزمون به صورت کامل توضیح داده شده است؛ همچنین میزان مدت خدمت ضرورت داوطلبان به حداکثر سن‌های اعلام‌شده اضافه می‌شود.