کاندیداها از امکان عملی برنامه های خود بگویند

برای دور دوم انتخابات وقت برای تبلیغات کاندیداها بیشتر است. چرا که فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی خود و به قضاوت گذاشتن اهدافشان با رویکرد طرف مقابل خواهند داشت.

برای دور دوم انتخابات وقت برای تبلیغات کاندیداها بیشتر است. چرا که فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی خود و به قضاوت گذاشتن اهدافشان با رویکرد طرف مقابل خواهند داشت.
در این دور ضرورت دارد نامزدهای باقی مانده از مرحله بیان اهداف و شعارها عبور کنند و کمی به مسئله چگونگی تحقق این اهداف بپردازند.
چه آنها که از رقابت حذف شدند و چه آنها که باقی مانده اند، همگی از این صحبت کردند که می خواهند همه مشکلات را حل کنند، تورم را تک رقمی، رشد اقتصادی را دو رقمی، حقوق ها را با نرخ تورم بالا ببرند، قیمت بنزین را کاهش دهند، یارانه افزایش دهند، بهداشت و درمان را رایگان کنند، جلوی مهاجرت را بگیرند و...
اما هیچکدام نگفتند که قرار است این اهداف چطور و چگونه محقق خواهد شد. در این دور از انتخابات که تنها دو نامزد باقی مانده اند، فرصت خوبی است تا کاندیداها کمی از امکان عملی برنامه های خود بگویند.
با مردم صحبت کنند و با مستندات و ادله کافی توضیح دهند که می توانند اهداف خود را محقق سازند. مسلماً با چنین رویه ای انگیزه و منطق عمومی برای مشارکت بیشتر خواهد شد.