تفاهم نامه همکاری مشترک مخابرات منطقه البرز و سازمان نظام مهندسی ساختمان

تفاهم نامه فراهم کردن زمینه‌های بهره مندی از فناوری‌های جدیدِ مبتنی بر فیبرنوری به امضای دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز و مهندس اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز رسید.

تفاهم نامه همکاری مشترک مخابرات منطقه البرز و سازمان نظام مهندسی ساختمان

کرج-فرشته خاکپور
تفاهم نامه فراهم کردن زمینه‌های بهره مندی از فناوری‌های جدیدِ مبتنی بر فیبرنوری به امضای دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز و مهندس اسماعیلی  رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز رسید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه البرز، در راستای فراهم کردن زمینه‌های بهره مندی از فناوری‌های جدید مبتنی بر فیبرنوری در ساختمان، تفاهم نامه ای مابین مدیر مخابرات منطقه البرز و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز امضا شد.
بر اساس مفاد این تفاهمنامه، تدوین راهبرد‌ها و شیوه نامه اجرایی، طراحی و نظارت بر اجرای فیبرنوری در ساختمان‌ها، فراهم کردن زمینه همکاری مناسب برای آموزش مهندسان و مجریان و اقدام از طریق کمیته مشترک از جمله بند‌های اصلی برای اجرایی سازی است.
همچنین، برای اجرایی شدن این تفاهمنامه، کمیته اقدام مشترک موظف شد تمام دستورالعمل‌های جاری را بر این اساس تنظیم نموده و بر‌ای رسیدن به این هدف، کارگروه‌های تخصصی از سوی مخابرات البرز و نظام مهندسی تشکیل دهد.
دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز دراین مراسم ضمن بیان توضیحات فنی در خصوص ارائه سرویس های مخابراتی مبتنی بر فیبرنوری در منازل و همچنین هوشمند سازی ساختمانها ابراز کرد:امضای این
تفاهم نامه موجب تسهیل خدمت رسانی به شهروندان در استفاده از فن آوری فیبر نوری خواهد شد و همکاری فی ما بین نقطه تحولی در توسعه زیرساخت فیبر در ساختمان ها ایجاد خواهد کرد.همچنین ایشان جلوگیری از اتلاف منابع ملی در اجرای مجدد شبکه جریان ضعیف در ساختمان‌ها را مهم دانستند.
در ادامه مهندس اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز ضمن اعلام امادگی کامل و تشکر از همکاری مخابرات در این عرصه، خواستار مشارکت در پروژه‎های نهضت ملی مسکن و همچنین همکاری با انبوه سازان استان البرز شدند و در پایان طی مراسمی احکام اعضای کمیته مشترک فیبر نوری را به نمایندگان سازمان و مخابرات ابلاغ نمودند.
گفتنی ست در این مراسم پورسبزی معاون شبکه، علیمرادیان مدیر مرکز استان، کاشانکی رئیس مرکز شهید رشیدی، صابری رئیس مخابرات شهرستان فردیس و کولیوند رئیس اداره حقوقی نیز حضور داشتند.