جهش عمرانی در شهر هشتگرد

با دستور مهندس رئیسی شهردار هشتگرد و تلاش حوزه عمرانی شهرداری ، پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف شهری در حال اجراست و خواسته های شهروندان در زمینه عمران و آبادانی شهر در حال تحقق است .

جهش عمرانی در شهر هشتگرد

ساوجبلاغ –سیروس رنجبرکهن
با دستور مهندس رئیسی شهردار هشتگرد و تلاش حوزه عمرانی شهرداری ، پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف شهری در حال اجراست و خواسته های شهروندان در زمینه عمران و آبادانی شهر در حال تحقق است .
شهردار هشتگرد با تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، از جهش عمرانی در شهر هشتگرد خبر داد .
وی گفت:در حال حاضر پروژه‌های عمرانی مد نظر شهرداری بر اساس بودجه ۱۴۰۳ آغاز گردیده و در تمامی محلات شاهد انجام اقدامات عمرانی هستیم .
مهندس رئیسی افزود:اقدامات عمرانی جاری شهرداری در زمینه جدول ، کفپوش ، آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی شامل :مخلوط ریزی و دال گذاری نهر خیابان محمدی واقع در ضلع جنوبی بلوار امام(ره) ، بهسازی بوستان عاشورا  ، توسعه شبکه معابر شهرک کوثر شامل جدولگذاری ، مخلوط ریزی و زیرسازی و آسفالت ، جدول گذاری و کفپوش خیابان سعدی ، تکمیل فاز دوم پل کوثر با احداث کوله های جدید ، آسفالت مکانیزه  کوچه شهید عادل البرزی در شهرک ولیعصر ، آسفالت بلوار مقداد ، آسفالت مکانیزه لاین شمالی و جنوبی بلوار آیت الله طالقانی در شهرک کوثر ، اصلاح هندسی میدان نماز شهرک ینگی امام شامل جدول گذاری و جابجایی تیرهای برق و احداث فضای سبز ، تخریب و جمع آوری کفپوش‌های قدیمی و اجرای کفپوش جدید در خیابان معلم ، آسفالت خیابان دانش در شهرک ولیعصر ، آسفالت مکانیزه خیابان ایثارگران ، تکمیل بوستان البرز ، اجرای کفپوش در ضلع شمالی بلوار عاشورا ، بهسازی کوچه خرم ، آسفالت بلوار شهدای ارتش در شهرک کوثر و معابر فرعی آن ، بازسازی تجاری های متعلق به شهرداری در خیابان معلم ، مخلوط ریزی و بهسازی خیابان جنب کاروانسرای ینگی امام می‌باشد که توسط حوزه عمران در حال انجام  است.
ایشان افزودند:علاوه بر این موضوعات ، در دهه امامت و ولایت شهرداری هشتگرد توانست بوستان البرز واقع در بخش جنوبی شهرک کوثر به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع را تکمیل و افتتاح نماید و همچنین پل کوثر با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال که عملیات احداث آن در هفته دولت سال گذشته آغاز گردیده بود تکمیل و با حضور استاندار محترم البرز ، نماینده محترم مجلس ، فرماندار ، امام جمعه و سایر مسئولین به بهره‌برداری رسید .
شهردار هشتگرد از کلنگ زنی چندین پروژه در روزهای گذشته سخن گفت که کلنگ زنی بوستان غدیر به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع در شهرک کوثر و کلنگ زنی اولین پیست اسکیت استاندارد غرب استان البرز در ضلع غربی بوستان دانشجو با مشارکت بخش خصوصی از آن جمله بوده است .
وی در ادامه از تلاش مجموعه شهرداری برای ارتقا خدمات به شهروندان در همه زمینه‌ های خدماتی ، عمرانی و فرهنگی سخن گفت و از کلنگ زنی دو پروژه جدید خبر داد .
رئیسی گفت:علاوه بر اقدامات فوق ، کلنگ احداث زمین چند منظوره در بوستان فدک و زمین چند منظوره در بوستان عاشورا نیز در روزهای اخیر به زمین زده شده و عملیات عمرانی آن با تجهیز کارگاه به زودی آغاز خواهد شد.
وی در پایان از زحمات مهندس محرابی معاونت فنی و شهرسازی ، مهندس محمدی رئیس اداره عمران و کارشناسان این حوزه ، مسئول و کارکنان واحد امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری و همکاری مهندس عیسی بگلو معاونت خدمات شهری در زمینه تامین و در اختیار گذاشتن ماشین آلات برای تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی تقدیر و تشکر نمود .