ارائه تسهیلات مهارت‌آموزی به ۹ هزار سرباز واجد شرایط

سردار زاده کمند عنوان کرد؛

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، به تشریح عملکرد این قرارگاه در حوزه مهارت‌آموزی سربازان پرداخت.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، به تشریح عملکرد این قرارگاه در حوزه مهارت‌آموزی سربازان پرداخت.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدجواد زاده‌کمند، در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد این قرارگاه در حوزه مهارت‌آموزی سربازان پرداخت.وی با بیان اینکه دوران سربازی فرصتی است که جوانان ما در عرصه دفاعی و امنیتی دستاورد داشته باشند، اظهار کرد: در طول هفت سال گذشته، یک میلیون و ۶۸۶ هزار نفر تحت پوشش دوره‌های عمومی و تخصصی قرار گرفتند که از این تعداد ۹۲۳ هزار نفر مهارت‌های تخصصی را فرا گرفتند.
وی گفت: در سال گذشته ۲۴۸ هزار و ۷۰۰ نفر تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و ۳۲۳ هزار و ۶۰۰ نفر نیز دوره‌های مهارت عمومی را طی کردند.
سردار زاده کمند به ارائه تسهیلات به سربازان پرداخت و ادامه داد: از حدود  ۱۳ هزار نفر واجد شرایط در سال گذشته تاکنون ۹ هزار نفر تسهیلات خود را دریافت کردند.وی از برگزاری دومین مرحله مسابقات مهارتی سربازان خبر داد و گفت: تلاش برای استانداردسازی فضاها و محتواهای آموزشی، ایجاد انگیزه برای سربازان و… از جمله این اهداف است.فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله سازمانی، شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود، گفت: از اول مردادماه این مسابقات در ۲۰ رشته برگزار می‌شود.