سوخت‌رسانی بی وقفه منطقه ارومیه زیر گرمای ۴۰ درجه انجام می‌شود

همزمان با افزایش دمای هوا؛

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان و افزایش بیش از حد دمای هوا در اولین ماه از فصل تابستان، کارکنان انبارهای نفت مرکز وشهرهای شمال استان آذربایجان غربی بطور شبانه روزی عملیات تامین و توزیع فرآورده های نفتی را بی وقفه انجام می دهند.

ارومیه_ یزدان پناه
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان و افزایش بیش از حد دمای هوا در اولین ماه از فصل تابستان، کارکنان انبارهای نفت مرکز وشهرهای شمال استان آذربایجان غربی بطور شبانه روزی عملیات تامین و توزیع فرآورده های نفتی را بی وقفه انجام میدهند.
 احمد مجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بالغ بر 260 میلیون لیتر بنزین در سطح منطقه بمصرف رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش 12 درصدی مواجه هستیم.
مجرد افزود: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های حال حاضر بهینه سازی مصرف سوخت است لذا در فصل تابستان با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، شروع سفرهای تابستانی، افزایش ترددها و استفاده خودروها از کولر، بیش از پیش شاهد رشد مصرف هستیم.
وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان در روزهای آتی دمای هوا به 40 درجه در شهرهای استان خواهد رسید و در این هوای گرم طاقت فرسا کارکنان عملیاتی انبارهای نفت مشغول سوخترسانی هستند.
مجرد تأمین بی‌وقفه و عرضه مطلوب سوخت در بخش‌های مختلف مصرف را مرهون تلاش جمعی و فعالیت شبانه‌روزی مجموعه کارکنان پشتیبانی و عملیاتی، رانندگان نفتکش و متصدیان جایگاه‌های سوخت دانست.
وی تصریح کرد: در پی افزایش دما و گرم شدن بیش از حد هوا  شهروندان عزیز در رابطه با نگهداری مواد سوختی از قبیل بنزین و غیره... داخل ظروف اکیدا خودداری نمایند تا شاهد حوادث ناگوار مانند انفجار در داخل و خارج وسایل نقلیه نباشیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد وضعیت ذخیره سازی فرآورده های نفتی در انبارهای نفت منطقه مطلوب بوده و شهروندان عزیز نگران تامین و توزیع سوخت مورد نیاز خود نباشند.