فرماندار شهرستان رباط کریم: معلمان افسران خط مقدم تولید علم هستند

فرماندار رباط کریم با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش و پرورش گفت: سرنوشت نسل‌های آینده به اقدامات این دستگاه و تعلیم معلمان وابسته است.


رباط کریم-اصغری
فرماندار رباط کریم با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش و پرورش گفت: سرنوشت نسل‌های آینده به اقدامات این دستگاه و تعلیم معلمان وابسته است.
به گزارش خبرنگارما، نظام ملکشاهی در ششمین نشست شورای
 آموزش و پرورش که با حضور امام جمعه و شهردار شهر رباط کریم، رییس آموزش و پرورش و اعضا در سالن شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، پس از شنیدن فعالیت‌های انجام شده پیرو مصوبات جلسه گذشته، ضمن قدردانی از زحمات انجام شده بابت برگزاری کنکور و بازگشایی مدارس با رعایت تمامی آیین نامه‌های بهداشتی، معلمان را افسران خط مقدم دانست و بیان کرد: معلمان به عنوان افسران خط مقدم، وظیفه و رسالت آموختن و پرورش اندیشه و نهادینه ساختن خرد ورزی برای نسل آینده را بر عهده دارند.
نماینده عالی دولت با اشاره به جمعیت محصلین در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: شهرستان رباط کریم در سال تحصیلی جدید میزبان
۶۹ هزار و ۷۰۰ نفر در کلیه مقاطع تحصیلی است که ۶ هزار و ۸۶۹ نفر آن را نو آموزان پایه اول تشکیل می‌دهند که این مهم نشانه گستردگی و عظمت رسالت معلمان برای خدمت به فراگیران در همه نقاط شهرستان است.
ملکشاهی، آموزش و پرورش را عامل اصلی تربیت نسلی پویا و روشن برای ایران اسلامی دانست و افزود: نگاه به آموزش و پرورش باید یک نگاه مولد باشد چرا که غنی‌ترین دستگاه اجرايی و زیربنای توسعه و پیشرفت
هر کشور محسوب می‌شود که با بهره گیری از تفکر برنامه محوری و فناوری‌های نوین اطلاعات، زمینه ساز شکوفایی فطرت، استعدادها و شکل‌گیری هویت یکپارچه اسلامی ایرانی دانش آموزان در راستای تربیت نسلی متعهد، تعالی جو، تحول آفرین، انقلابی، آینده نگر، بصیر و پرسشگر در حریم مقدس مدرسه را بر عهده دارد.