جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دستیار فوق تخصصی اعلام شد

از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛

جزئیات و مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ورودی اول مهر ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دستیار  فوق تخصصی اعلام شد

جزئیات و مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ورودی اول مهر ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.به گزارش ایسنا؛ پذیرفته شدگان  چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ورودی اول مهر ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی تهران از تاریخ سوم تا ۱۵ شهریور برای ثبت نام اینترنتی وتکمیل واسکن فرم ها و مدارک ثبت نامی به شرح زیر به نشانی سایت  https://sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه و با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
طبق تاکید دانشگاه، به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، بازه زمانی اعلام شده تمدید نخواهد شد و کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبت نام نگردند به هیچ وجه به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد.
شروع دوره تمامی پذیرفته شدگان از اول مهرماه می باشد و عدم مراجعه در تاریخ مقرر برای شروع دوره به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد.
 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی
۱- اسکن سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتراسناد رسمی کشور براساس سهمیه قبولی (پس از تایید امور حقوقی از طریق سامانه سیپاد،  اصل سند تعهد محضری تحویل آموزش کل واقع در بلوار
کشاورز - نبش خیابان قدس -طبقه هفتم ساختمان مرکزی معاونت آموزشی اتاق ۷۰۲  شود ) ضمناً تایید نهایی فرایند ثبت نام، منوط به تحویل سند تعهد محضری به آموزش  می باشد.
برای دریافت فرم‎های سند تعهد محضری و اطلاع از نحوه تنظیم سند تعهد محضری و شرایط ضامنین به سایت امور حقوقی دانشگاه  علوم پزشکی تهران مراجعه کنند.
۲-تکمیل و امضای فرم‌های ثبت نامی فرم
 شماره های ۱، ۲ و ۳
۳-تصویر پایان و یا گواهی مبنی براتمام تعهدات قانونی (ضریب کا) تا ۳۱/۰۶/۱۴۰۳صادر شده از معاونت درمان یا مرکز امور هیات علمی وزارت متبوع برای کسانی که به صورت مشروط ثبت نام نموده اند.
۴- شناسنامه (از تمام صفحات ) - کارت ملی و عکس ۳.۴ ( با فرمت JPEG و حجم کمتر از ۵۰KB)
۵- موافقت نامه بدون قید وشرط از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل (لازم به ذکراست مستخدمین رسمی و پیمانی ملزم به اسکن مدرک فوق می با شند)
۶-تسویه صندوق رفاه مقطع تخصص (در صورت داشتن)
۷-رونوشت حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق برای  مستخدمین رسمی، پیمانی وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها (درصورت آماده نبودن در حین ارائه اصل مدارک تحویل شود)
تحصیل و آموزش پذیرفته شدگانی که محل استخدام آنها غیر از وزارت بهداشت، درمان و
 آموزش پزشکی می‎باشد با شهریه می باشد و برای دریافت شهریه با محل استخدام آنها مکاتبه خواهد شد و در صورت عدم پرداخت شهریه توسط محل استخدام، دستیار موظف به پرداخت شهریه می‎باشد.
۸- مدرک و گواهی بر دال برداشتن دانشنامه تخصصی
۹- کارت پایان یا معافیت ازخدمت نظام وظیفه برای آقایان به صورت کارت هوشمندیاگواهی تعویض از مراکزپلیس +۱۰
پذیرفته شدگان مشمول معافیت تحصیلی موظفند پس از تکمیل ثبت نام و تایید آن توسط دانشگاه ، جهت تمدید معافیت تحصیلی نظام وظیفه عمومی  از طریق سایت نظام وظیفه و برای هماهنگی با کارشناس معاونت آموزشی تخصصی وفوق تخصصی دانشکده پزشکی مراجعه نمایند.
ثبت‌نام کنندگان جهت اطلاع از زمان تعیین محل مراکز آموزشی به سایت دانشکده پزشکی http://medicine.tums.ac.ir/fa/ پزشکی مراجعه و یا با گروه ها حاصل نمایند.اسامی پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها تایید نگردیده و پرینت "ثبت نام تایید شد" برای آنها صادر نشده جهت تقسیم به دانشکده معرفی نخواهند شد.
ضروری است جهت آگاهی از تکمیل بودن وتائید مدارک ثبت نامی پس از ارسال مدارک از طریق اینترنتی مجدداً برای پی گیری مراحل ثبت نام  به سایت مراجعه تا پیام "ثبت نام انجام شد" را مشاهده و فرم تاییدیه ثبت نام موقت را دریافت نمایید.در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص می باشد باید سریعا"نسبت به رفع نقص اقدام کنند.