اتباع غیرمجاز تا پایان سال کشور را ترک کنند

فرمانده مرزبانی فراجا:

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز باید تا پایان سال از کشور خارج شوند.

اتباع غیرمجاز تا پایان سال کشور را ترک کنند

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز باید تا پایان سال از کشور خارج شوند.
به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در نشست خبری که در مقر مرزبانی فراجا برگزار شد، درباره اتباع غیرمجاز گفت: سیاست ما این است که اتباع غیرمجاز باید تا پایان سال ۱۴۰۳ کشور را ترک کنند.
وی افزود: ما کشور مهمان نوازی هستیم این افراد مدت هاست از همه امکانات در کشور ما استفاده کرده اند اما دیگر باید از کشور خارج کنند.
فرمانده انتظامی مرزبانی فراجا ادامه داد:این امر،  خواسته مردم ماست  و در راستای ایجاد امنیت این امر باید محقق شود.
فرمانده مرزبانی فراجا همچنین گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و نهادهای دولتی هستند که من روز خبرنگار را از طرف خودم و مرزبانان به شما تبریک می گویم.
وی افزود: در آستانه اربعین حسینی هستیم که این ایام هم تسلیت عرض می کنم. این حرکت در دنیا بی نظیر است و جهانیان از این رفتارهای ما متعجبند و باورشان نمی‌شود این حرکت مردمی هرساله با عشق انجام می‌شود. همکاران من در مرزبانی همیشه می خواهند در مراسم اربعین شرکت داشته باشند و در ثواب آن شریک شوند زیرا این ایام عمر خدمتی ما محسوب نمی‌شود.
وی اظهار کرد: ۹۶ درصد از مرزها در اختیار مرزبانی فراجاست و بنا به ضرورت تنها چهار درصد از مرزها در اختیار ارتش و سپاه است و ما آماده باش کامل در ۲۴ ساعته روز هستیم.
گودرزی گفت: مرزبانی در بین مجموعه انتظامی سخت‌ترین است و طاقت فرساترین حوزه است و مردانی خاصی می خواهد ‌که عشق به میهن دارند و در گرما و سرما به کشور خود خدمت می کنند. من وقتی سربازان و همکارانم را می‌بینم که در دمای ۵۳ درجه مرزهای خوزستان خدمت می کنند و با عشق و صلابت مشغول انجام وظیفه هستند به خود می بالم.
فرمانده انتظامی مرزبانی فراجا ادامه داد: ما مشغول دیپلماسی لحظه ای قوی در مرز هستیم، به عنوان مثال اگر در هر طرف از مرز مشکلی به وجود آید، همکاران من در مرزها برای هر دو طرف اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
گودرزی درباره ترددهای غیرمجاز در مرز نیز گفت: عده ای قانون را زیرپا می گذارند، وقتی در دل شب در منطقه ممنوعه هزاران نفر عبور می‌کنند نمی شود از آنها دفاع کرد. به عنوان مثال یکی از این افراد می‌گفت میخواهد تلویزیون جا به جا کند اما مشخص شد بیش از ۲۰۰ کلت کمری در آن وسیله جاساز شده بود.
فرمانده انتظامی مرزبانی فراجا با بیان اینکه با پشتیانی مردم مرزنشین می‌توان مرزها را حفظ کرد؛ ادامه داد: مردم مرزنشین که در کنار مرزهای ما هستند قوانین جاری کشور را می دانند و رسانه ها باید این مسائل را بیشتر ترویج کنند تا مرزها که ناموس کشور هستند را حفظ کنیم.
گودرزی گفت: آموزش همگانی برای ارتقای امنیت و آموزش قوانین نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که باید رسانه ها در این زمینه به ما کمک کنند.